Een grote glimlach staat op het gezicht van Zayn. Net als bij mij trouwens. ‘Ik wilde zeggen dat het me spijt maar het spijt me niet.’ De glimlach op mijn gezicht wordt nog groter in hoeverre dat nog kan. ‘Mij spijt het ook niet Zayn.’ Zeg ik en na die woorden druk ik mijn lippen weer op de zijne. Als ik mijn lippen weer van de zijne haal kijk ik hem weer aan. ‘Zayn ik zal nooit van mijn leven ook maar iemand gebruiken omdat die beroemd is of whatever.’ ‘Dat weet ik en daarom lieve Laura vind ik jou ook zo bijzonder.’ ‘En ik vind jou zo bijzonder omdat je ook al heb je zoveel haat er toch mee om kunt gaan.’
Ik voel hoe ik langzaam opgetild wordt maar heb geen zin om mijn ogen open te doen. Door de geur van zijn aftershave weet ik dat het de armen van Zayn zijn die me dragen. Zijn sterke armen. Nog steeds vind ik het raar dat ik met hem gezoend heb. We zijn vrienden, beste vrienden. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat sinds de avond dat we voor de eerste keer zoende in de kast er wel wat meer gebeurde. Het gevoel dat ik toen had is onbeschrijfelijk mooi. Zo’n gevoel heb ik nog nooit gehad toen ik met een jongen zoende. Al heb ik voor Zayn maar twee andere jongens gezoend. De eerste was mijn ex vriendje Jamie en de tweede was een of andere gast in de discotheek. Ik ging toen samen met Jenna uit omdat het net uit was met Jamie. Volgens haar had ik afleiding nodig van mijn liefdesverdriet. Oké dat was misschien ook wel waar want ik had een week lang alleen maar op bed liggen huilen. Misschien zei Zayn ook wel gewoon dat hij geen spijt had van de kus. Misschien wilde hij me gewoon geen pijn doen. Waarom zou een jongen van me houden? Jamie hield niet eens van me. Ik bedoel als hij echt van me gehouden had was hij niet vreemd gegaan met mijn buurmeisje.
Door al mijn gedachtes had ik niet in de gaten gehad dat Zayn me op bed had gelegd en zelf ook naast me was komen liggen. Zijn armen had hij om mij heen geslagen en zo viel ik niet veel later in slaap.


________________________________________________________________________________________________________________________________

Sorry voor het nogal korte stukje maar ik wil zometeen ook nog even een stukje schrijven voor mijn andere story. En ik moet natuurlijk leren... :( En zometeen ga ik mijn haren verven. Heel misschien komt er vanavond nog een stukje maar dat ligt er aan als mijn beste vriendin komt of niet.

Reageer (1)

  • Marly2801

    zo schattig!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen