Hoofdstuk 7
Nadat we s ochtends wakker waren geworden draaide ik me om en keek recht in reins mooie ogen! Hij sliep nog ik stapte uit m'n bed en belde naar beneden waar de receptie was : Hallo met Esmee van kamer 215 ik wil grag een lekker ontbijtje voor twee personen! Oke mevrouw is er binnen een half uur! Ik stapte gauw onder de douch en toen ik terug kwam was rein al om gekleed en klaar. Esmee: hee lekker geslapen? Rein: ja want ik lag naast jou! En je voelt dat je gaat blozen... Gelukkig wordt er dan op de deur geklopt en dat verstoord jullie stilte. Rein: heb jij dit geregeld? Esmee: ja ik had honger hahaha! We hadden het lekker samen op gegeten en ja dan moeten we weer naar het volgende actitiviteit. Esmee: rein we moeten de volgende opdracht ook echt winnen want anders slapen we in de tent en daar kennen we niemand. Rein: dan kom je toch stiekem bij mij liggen? En hij geeft je gauw een knipoog! Jullie lopen samen naar beneden en weer terug de camping op daar staat iedereen al. Er komt een leider naar jullie toe gelopen : en? Hebben jullie lekker geslapen in het luxe hotel? Rein en Esmee: ja hoor zeiden ze in koor nou ga daar maar gauw zitten en zorg dat je de volgende activiteit ook wint.
Sorry voor het late hoofdstukje heb het erg druk en was deze week ook een beetje ziek sorry gaan jullie ook al gauw door? Hoop het wel XXX
Reageer (4)
Snel verder!
1 decennium geledenIk ga nu ook verder schijven
xo
Leukkk snel door
1 decennium geledenYess je hebt geschreven , leuk!
1 decennium geledenMag ik Nils vriendin zijn?
Laat je het me even weten?
Beterschap! Xxxx
Ik was al doorgegaan!
1 decennium geledenWss morgen weer!
Leuk!
Beterschap! xxx