~seven
Love Youu!!
Xx
Ik maak ff een heeeel kort hoofdstukje.. maar ik zal snel verder schrijven!
Dan lopen we met z'n allen naar voor. Daar staan we dan.. Wij met z'n viertjes en nog 4 andere groepen van vier. Nog steeds vraag ik me af wat Zayn nou wil? Ik bedoel.. We raken uiteindelijk toch wel vermist. Of niet? Zal mijn moeder het niet eens doorhebben? En mijn vader dan, zou die doorhebben dat ik weg ben? Vast wel.. Ik ben hun zoon.. Ze merken het echt wel als die weg is hoor! Dan word mijn gedachte verstoord door Zayn. ' Groep 1, jullie gaan vanavond de juwelier in de Kalvesterenstraat overvallen. Groepje 2, jullie gaan vannacht om 3 uur de bank beroven. Groepje 3, jullie gaan vanavond dit huis overvallen.' En hij laat een foto zien van een groot, luxe, wit huis. 'En dan tot slot gaat groepje 4 vanavond met mij mee. Vanavond zal ik meer vertellen. Succes allemaal!' Ik schrik een beetje.. Wat zullen wij moeten doen? Misschien niets.. Of misschien..? Nee, nee.. Dat vast niet. Ik moet er gewoon niet over nadenken, dan komt alles goed. Maar er klopt hier iets niet.. Echt niet! Waarom verteld Zayn nog niet wat wij moeten doen? Ik vind het maar raar..
Reageer (2)
Ik vind je verhaal echt heel leuk! wel ff 1 dingetje, in de titel staat Zarry Males, de meeste mensen zetten het neer als Zarry Stalik maar als je Males beter vind mag dat ook hoor maar ik vind persoonlijk Stalik beter! xx
1 decennium geledenWow dit verhaal is super!!!!!
1 decennium geledenIk ben zo benieuwd wat Zayn heeft bedacht snel verder please??? (smeekend poppetje die niet bestaat grrr)