Foto bij 038 - P.O.V Tonnie

Dit hoofdstuk is een beetje saai en langdradig, I know maarja ik had niet zoveel tijd en geen inspiratie.
Later komen er weer betere hoofdstukken, I promise (:
En ik kan echt nieeet wachten tot het zomer is omg <3
xTonnie

Pfff en school is weer begonnen hoor! Wat een ellende.. Ik zit nu in de vierde klas :O Klinkt best hoog. Gelukkig heb ik alle vakken kunnen laten vallen waar in barslecht in was en waar ik echt een ongeloofelijke hekel aan had. Ik noem geen namen FRANS KUCHE. Maar goed ik zit op de verwarming op school te wachten tot de bel gaat. Als eerste uur heb ik natuurkunde, waar ik ook niet heel goed in ben maar toch haal ik altijd weer net een voldoende. Ik schrik uit m'n gedachten door de bel. Ik loop de trap op naar de tweede verdieping. Ondertussen kom ik Anne nog even tegen op de trap. We praten even over het nieuws vanochtend. Zij heeft het dus ook gezien.. Wat die journalisten toch allemaal verzinnen slaat echt helemaal nergens op. Ik heb de laatste week niks meer gehoord van Harry of Zayn. Ik laat het maar even voor wat het is. Waarschijnlijk zie ik ze toch nooit meer. Het was leuk zolang het duurde. Now back to normal life. Anne en ik komen er opeens achter dat er niemand meer op de gang loopt. Oops ben een beetje laat. Snel loop ik naar de klas. Iedereen is er al maar gelukkig is de les nog niet begonnen. Ik ga naast Kylie zitten, gelukkig heeft ze een plaatsje overgehouden voor mij. Ik groet iedereen, eigenlijk alleen de mensen waar ik mee om ga en de les begint. Niemand heeft gelukkig iets gezegd over dat One Direction gedoe, blijkbaar volgen ze het nieuws niet echt. Naja beter van niet!
En de bel gaat weer. Eindelijk is deze dag voorbij! Wat een vreselijke dag was dit zeg. Op de gang tussen de lessen door en in de pauze staarde iedereen naar me. Blijkbaar weet wel bijna iedereen het. Nu snel naar de bus richting huis. Ik ben echt helemaal kapot van deze dag ook al waren het maar 6 uren en 2 pauze's. Het is niet druk in de schoolbus. Iedereen is natuurlijk op de fiets, het is ook echt lekker weer. Maar ik had echt geen kracht vanochtend om een uur naar school te fietsen. Ik zie dat de bus al bijna bij mijn halte is dus ik druk op het STOP knopje en stap uit. Het is rustig op de straat, zo af en toe rijdt er een fietser voorbij maar voor de rest helemaal niemand. Heerlijk! Ik loop langzaam in het zonnetje naar huis. Eenmaal thuis aangekomen is Anne ook al thuis. Blijkbaar was ze een uurtje eerder uit. En haar moeder is er ook. Ze zitten in de achtertuin dus ik ga wel bij hun zitten. 'Heee Ton! Hoe ging het vandaag op school?' vraagt Antje (de moeder van Anne). 'Goed hoor, niet veel bijzonders,' lieg ik. Ik heb nu even geen zin om te praten. Ik pak een stoel en ga heerlijk in de zon zitten. Langzaam val ik in slaap totdat opeens m'n vader thuiskomt. ' Halloooo mensen! Hoe gaat het hier?!' Waarom moet hij nou altijd zo hard schreeuwen?! 'Hoi pap, het gaat perfect hier. Ik lag net bijna te slapen.' 'Maar goed dat ik je wakker heb gemaakt, want anders was je echt een rode kreeft geworden.' Ik kijk verbaasd op en dan naar m'n benen. 'OMG helemaal vergeten me in te smeren!' Ik spring op en ren snel naar binnen. Inmiddels zit iedereen binnen tv te kijken of zo en m'n zus Renee is ook al thuis. Ik ren snel naar de gang waar een grote spiegel hangt om te kijken hoe erg ik verbrand ben. Wow m'n benen zijn helemaal niet rood maar juist bruin! Dan ben ik net op tijd naar binnen gegaan. Ik loop de woonkamer weer in en ga naast Anne op de bank zitten. We kijken met z'n allen wat tv en m'n vader begint al met eten maken. 'Mmm dat ruikt echt lekker! Wat maakt 'ie? vraag ik aan Anne. 'Volgens mij gingen we shoarma eten but I'm not suree.' 'OMG JAAA , daar heb ik nou trek in!' Anne moet hard lachen. Ze weet dat shoarma mijn grote liefde is. 'Aan tafel!' roept m'n vader vanuit de keuken. Ik spring op en loop snel naar de tafel. Dit maakt m'n dag toch wel weer een beetje goed.
Na het eten ruimen Anne, Renee en ik de tafel af. Het is inmiddels al bijna half 8. We kijken het nieuws en daarna een film. In de reclames maak ik even snel m'n huiswerk. Gelukkig was het niet zo veel maar die vrouw van wiskunde moet natuurlijk op de eerste schooldag gelijk huiswerk opgeven. Pff echt geweldig! Als de film is afgelopen gaan Anne en ik naar boven. Renee en Antje waren al gaan slapen dus moeten we zacht doen. 'Bam! Au au fack!' hoor ik opeens op de gang. Ik doe de deur van de kamer open en zie daar Anne springen met d'r voet in d'r hand die waarschijnlijk tegen de wasmand is gelopen. 'Ooooh Anne dat ding staat er nou al een paar jaar,' fluister ik en ik moet lachen. Ze is inmiddels bijgekomen van de pijn en komt ook de kamer in zodat we de andere niet wakker maken. 'Ja sorry, maar het was donker. Dan zie ik niet zoveel, jij zeker wel he.' Ik moet lachen. We slapen samen in 1 kamer in een stapelbed. Het is meestal erg gezellig, maar wel onhandig als iemand eerder naar bed wilt of eerder eruit moet. Maarja het zijt zo. Ik ga in het onderste bed liggen en wacht tot Anne klaar is in de badkamer. Ik ga nog maar is op Twitter kijken. Bijna iedereen ligt al te slapen van school, het is ook al best laat. De jongens hebben allemaal niet veel interessants getweet. Ik ga maar weer van Twitter af en kijk of er nog iets anders te doen is op m'n iPhone. Whatsapp! Ohja dat bestaat ook nog. Waarschijnlijk heb ik daar echt heel veel gemist uit 2 groepsgesprekken. 1 groepsgesprek met m'n lieve Directioner vriendinnetjes en de ander met een paar mensen uit m'n klas. Wow in totaal 1183 berichten in 2 weken of zo! Ik ga maar eerst naar het gesprek van school, dat is meestal toch niet zo interessant. Ze hebben het alleen maar gehad over hun vakantie en school. Ze hebben me niet eens gemist.. Ik ga maar naar het andere gesprek. Zij zullen waarschijnlijk wel weten wat er allemaal is gebeurd in de vakantie met de jongens. Ik lees het een beetje door en zie dat ze alleen maar over mij hebben gepraat. Gelukkig niet negatief maar ook niet heel positief. Ik zal het maar even allemaal aan ze uitleggen, dan zijn zij ook weer op de hoogte. Nadat ik het helemaal heb uitgelegd hoe het is gegaan zijn ze allemaal blij dat ik het hun heb verteld en ze steunen me tot het eind. Wat een schatjes toch. Anne komt net de kamer binnen en gaat ook in bed liggen. Ik praat nog even met de meiden over hun vakantie. Ondertussen lig ik een beetje te fantaseren over hoe het nu zou zijn als alles goed zou zijn gegaan tussen ons en de jongens. Dat zou wel echt geweldig zijn! Misschien moet ik deze week maar is een berichtje naar Harry sturen. Misschien is hij allang weer vergeten wat er is gebeurd en zijn ze nu gezellig aan het repeteren voor de Take me Home tour. Wacht.. ik heb Harry's nummer niet eens.. En hij volgt me ook helemaal niet op Twitter. Ah nee hoe moet ik dan ooit nog contact met hem krijgen? Opeens trilt m'n mobiel en ik kijk wat ik binnen krijg. Hmm van NU.nl. Ik open het bericht en kijk wat 'the shocking news' is, op hun manier gezegd. De beroemde Britse band One Direction is nu officieel uit elkaar gegaan. 'WAT?! Neee dit kan niet!!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen