Ben ik weer even hoor.
Nou ik ben gisteren een nieuwe story begonnen.
Het zou echt super zijn als jullie er een abo op willen nemen.
Want jammer genoeg heeft de story pas 1 abo :(
Ik wilde gaan beginnen bij minimaal 5 abo's maar zo kan ik natuurlijk nooit beginnen.
Speciaal voor jullie wil ik wel alvast een voorproefje geven.
Julia Efron is een vrolijk meisje dat zwanger is. Haar vriend en dus de vader van het kind is overleden. Als ze op een dag bij haar neef in LA op vakantie is laat hij haar kennismaken met de wereldberoemde boyband, One Direction. De jongens vinden Julia meteen een super gezellige meid en als ze dan horen dat ze ook nog uit London komt is de vriendschap al snel gesloten.
Als jullie dit wat vinden KLIK DAN HIER en vertel mensen over de story.

Thankyou.


En dan speciaal voor jullie ook vast antwoorden op jullie vragen. Natuurlijk zijn veel meer vragen altijd welkom hoe gekker hoe beter!

1DGeak
Wie van One Direction is jou favoriet ?
Ik heb eerlijk gezegd niet echt een favoriet ze zijn allemaal anders en super leuk. Maar als ik moet kiezen ga ik toch voor uhm.. Liam denk ik omdat hij het meest volwassen is en daar houd ik wel van,
Welk nummer van One Direction vindt je het mooist ?
Summer love toen ik het de eerste keer hoorde moest ik huilen :$
Pareltje
heb je ooit een rare/leuke droom over (1 van) de boys gehad? (ik wel ;$)
Die heb ik zeker gehad. Ik ging trouwen met Alex (de zanger van all time low, ik snap ook niet waarom hij maar toch) Toen kwam Liam de kerk binnen rennen om mij tegen te houden omdat hij met mij wilde trouwen XD. Wat voor droom had jij?
welk clipje is jou favoriet? Die van WMYB, gotta be you, one thing, LWWY, little things of kiss you!
Lastige vraag maar ik ga denk ik toch voor little things. (ook bij dit liedjes moest ik huilen) Ik ben gewoon een huilenbalk
Ga jij dit jaar naar het concert? (mag ik ook? )
Jup ik ga 1 Mei naar Antwerpen. Van mij mag je gaan!
miemstyless
Hoe heet je?
Ik heet missstyles. Oke nee grapje ik heet Amber (;
Hoe oud ben je?
Ik ben nu 17.
Heb je huisdieren, zo ja welke en wat is de naam daarvan?
Ik heb een hamster hij heet jokkie (:
Welke spullen heb je allemaal van onze direction?
Ik heb heel veel posters, 2 dvds, 2 albums en dat was het volgens mij wel. (Wat hebben jullie allemaal?
Hoe lang ben je al directioner?
Ik ben directioner sinds het begin! Ik keek en kijk nog steeds altijd samen met mijn vriendin xfactor UK and i love it!
Wie vind je het knapste.
Als er een mix van allemaal was dan was die het knapste! Maar uhm ik denk Harry want ja ik hou van curly's
Wat zou je doen als je onze direction op straat tegen kwam?
Ik zou sowieso niet gaan gillen ofzo. Ik zou rustig op ze aflopen en een praatje maken.
Wat zou je doen met een miljoen?
Ik zou imigreren naar Engeland en daar een villa kopen! Ik ben al mijn hele leven fan van Engeland.
Ben je er wel eens uitgestuurd? Zoja waarom?
Op de basisschool bijna iedere dag omdat ik veel te druk was. Nu valt dat eigenlijk wel mee en wordt ik er eigenlijk nooit meer uitgestuurd
Heb je een vriendje?
Nee ik heb op dit moment geen vriendje (Leuke single jongens hier?(a) )

Nog meer vragen? Ik vind dit echt leuk en het mogen de meest onzinnige vragen zijn. Misschien zelfs foto vragen?
En Klik ook nog even hier!

Reageer (2)

  • miemstyless

    Ik heb meteen een abo op je storie genomen!
    En sorry voor mijn late reactie!

    Vet cool woon je vlak bij antwerpen ofzo aangezien je daar naar toe gaat?
    Ik ga 3 mei naar Amsterdam:D Heb er super veel zin in!
    Ik heb ook 2 albums en heel veel postersXD

    Leuk dat je zo snel hier antwoorden op heb gegeven!

    Xxx(K)

    1 decennium geleden
  • Pareltje

    HAHAA, leuke droom xd
    die van mij was dat ik een vriendje had die me negeerde en niet om me gaf en toen kwam Niall voor me op en toen gingen Niall en ik op het einde zoenen xd hiiihi

    De 1e keer dat ik Little Things ging zien, met mijn vriendinnen, moest ik ook huilen.. ;$ en toen gingen ze allemaal met me mee huilen! xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen