Foto bij Ch. 9 Red

Sorry als het lang duurt maar ik heb kei weinig tijd (kei veel huiswerk, niet normaal dit jaar), maar ik heb al wel een heel groot stuk vooruit getypd, dat is handiger
Maar als het volgens jullie te lang duurt dat ik er nog een deel op zet moeten jullie iets zeggen tegen mij, dan zet ik er een op, want soms heb ik het zo druk dat ik het gewoon vergeet :$

Op de foto staat Derek!!

BLUE POV

Nog een uurtje les en dan heb ik een uur geen les, verveeld zit ik naar buiten te staren, terwijl Derek iets aan het uit leggen is tegen mij, niet dat ik op let zoals je wel merkt, maar Derek merkt nooit op dat iemand niet aan het luisteren is. Derek: ‘Blue!!’ Ik draai me om. Ik: ‘jah.’ Derek: ‘tof hoor dat je niet op let.’ Ik: ‘dat is dan ook de eerste keer dat je het door hebt dat ik niet aan het op letten ben.’ Hij lacht sarcastisch en ik grinnik en draai mijn hoofd weer om naar buiten te kijken, we hebben toch maar Geschiedenis Van Toverkunst dus jah. Tijdens die les ga ik dus echt wel niet opletten hoor. Derek: ‘waar zit jij met je gedachten?? Bij je lief.’ Ik: ‘jah inderdaad bij mijn bed (als je de laatste quiz met haar pov je nog herinnerd daar zeiden Derek en Tylor dat ze een lief had, haar bed).’ Derek: ‘haha.’ Ik: ‘nee ik meen het, hij is kei lief. Je moet ook zo’n lief zoeken, en wees er maar gerust in, hij of nu ja in jou geval zij, gaat je niet zo snel bedriegen hoor, en anders merk je dat heel goed.’ Derek: ‘hoe bedoel je?’ Ik: ‘wel dan liggen de lakens over hoop en ruikt hij anders.’ Derek schiet in de lach. Ineens zijn alle gezichten op mij en Derek gericht. Ik doe alsof ik helemaal niet snap dat Derek lacht en dat ik zogezegd aan het opletten was. ‘Hou je, je aandacht ook bij de les’ de leerkracht kijkt Derek kwaad aan. Maar die laatste trekt er zich niks van aan. Wat ik wel verwachte.
‘En wat gaan we doen’ ik zit recht tegen over Tylor aan tafel die onder tussen geïrriteerd begint te worden. Wat dan ook mijn bedoeling is he. ‘Wel ga jij naar je lief en ga hem lastig vallen’ ik trek een pruillipje. ‘Oeh, Blue in love’ ik hoor een stem achter me die ik lang niet meer gehoord heb. ‘Ron’ en ik vlieg hem om de nek. ‘Ja, Blue ik ben het, maar daarom moet ik niet plat’ ik geef op elke wang een kusje en kijk hem stralend aan. ‘Oke dit is eng’ Ron kijkt me raar aan en ik trek terug een pruillipje. Mijn nagels worden in tussen paars, dat betekend dat ik beteuterd ben. ‘Sorry’ Ron kijkt me lief aan en geeft ook op mijn wangen een kusje. Mijn nagels krijgen de kleur rood.

Derek staat op de foto
Ik weet het hij is een beetje raar, maar dat moest ook

Reageer (6)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • Maleficia

    Snel verder <3
    xx

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Zie je wel dat ik hem aan het lezen ben?!
    (anders zou ik hier mijn reacties niet verspillen (A)).
    Die derek kerel is hot :9~
    Ik eis dat je snel verder gaat!
    Eis eis eis eis eis eis eis!!!

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Niets tegen raar hé (A)
    Snél Verder _O_
    Ik zal het je wel op tijd zeggen. (duivel)

    1 decennium geleden
  • KOEKIESx3x3

    snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen