Gisteren tijdens de stoelendans hebben Mandy en Ben verloren en daarom moeten zij het huis verlaten, tenminste dat denken ze.
"Dit is Big Brother, Mandy en Ben pak jullie en koffers,neem afscheid en kom naar de dagboek kamer".
POV Mandy

"Oh jongens ik ga jullie missen tot ziens veel succes verder in het spel".
Ik omhelsde iedereen maar speciaal Juna van haar houd ik nog het meest.
Ik stapte met Ben de dagboek kamer in en Big Brother begon te spreken.

"Dit is Big Brother, Ben en Mandy jullie verlaten vandaag het huis maar je gaat niet naar huis. Rechts naast de stoel waar je nu op zit, is een deur. Daarachter is nog een woonruimte een gevangenis. Daar blijven jullie 2 nachten. Jullie mogen gaan".


POV Noortje

Ik lag op bed ik had ondertussen de afgelopen dagen lekker eten gehad van biefstuk naar een moot zalm.
Ik hoorde plots gerammel aan de deur en er kwamen 2 mensen aanlopen.
"Hallo zei ik".
"Wie ben jij in vredesnaam" zei de wat oudere dame.
"Ik ben Noortje de indringer van dit seizoen ik zit hier al 3 dagen".
"Ik ben Mandy en dit is Ben wij hebben gisteren de stoelendans verloren en moesten daarom hierheen".
"Nou gezellig ben ik de komende 3 dagen en 2 nachten niet alleen".

POV Ben

Wat een rare vrouw ging er door mijn gedachten heen waarom is zij hier. Ik ging wel met haar aan een tafel zitten.
Ze stelde zich voor als Noortje Visser 21 jaar en ze werkt bij een fastfood restaurant.
Vast weer zo'n student die geen opleiding afmaakte en daarom bij een fastfoodtent belandde.
En ze is ook nog de vriendin van Ivar van the Voice pff die Ivar heeft echt een slechte smaak.
Ik mag Noortje nu al niet.
Mandy praatte haar de oren van de kop zij vond haar blijkbaar wel aardig.

"Dit is Big Brother diner is geserveerd in het luik".
"Yes zei Noortje ik heb gisteren en eergisteren superluxe eten gehad dus dat zal nu ook wel zijn".
Ze openden het luik en het was een grote teleurstelling.
Er stonden 3 grote 1.5 liter flessen water en een sneetjes bruin brood zonder beleg.
"Dit is Big Brother jullie zitten in de gevangenis dus worden jullie ook gevoed als gevangenen".
Ben zei, "DIT SLAAT NERGENS OP IK HAAT DIT PROGAMMA".
Mandy kalmeerde hem Noortje keek betreurd en at rustig haar boterham.

"Hoe gaat het in het normale huis nu Jon Josep weg is. Derek is zijn beste vriend krijgt hoe lost hij dat op.
En wordt Ben nog bozer als hij ziet wat het ontbijt is. Dat zie je morgen in Big Broter".

Reageer (1)

  • XInnocenceX

    haha ben benieuwd naar het ontbijt :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen