Zestien
‘Nou dat was de laatste doos.’ Zeg ik met een zucht als ik de doos in mijn woonkamer neerzet. ‘Je bent een held.’ Roept Jenna blij en omhelst me. ‘Dat ben ik zeker.’ Zeg ik en steek mijn tong naar haar uit. ‘Je mag zelf je dozen uit pakken ik heb namelijk een afspraak.’ ‘Met wie?’ ‘Zayn maar je kunt je kleren in ieder geval in mijn kast hangen. Voor de rest kun je zelf wel een plekje vinden zolang het maar geen rommel wordt.’ ‘Is goed veel plezier met Zayn.’ Ik knik en geef Jenna nog een knuffel voor ik de deur uit loop.
Niet veel later zitten Zayn en ik samen op de bank. ‘Dus wat gaan we doen vandaag?’ Vraag ik Zayn maar hij haalt zijn schouders op. ‘Weet je wat het is Laura? Mijn leven is zo chaotisch dat met jou hier op de bank zitten al genoeg is.’ ‘Ja jou leven wel mijn leven wordt met de dag saaier. Behalve dat ik net verhuisdozen heb staan sjouwen omdat Jenna vanaf vandaag definitief bij me woont.’ ‘Dan doe je tenminste ook eens iets in je leven.’ ‘Sorry meneer Malik ik ben geen superster waar ieder meisje bij zwijmelt.’ ‘Fijn om te weten dat jij bij me weg zwijmelt.’ ‘Kijk zo bedoelde ik het nou ook weer niet. Maar Zayn ik moet toegeven je bent absoluut niet lelijk en je stem is ook nog eens perfect.’ ‘Bedankt.’ Zegt Zayn zo serieus dat is er van in de lach schiet. Als ik eindelijk klaar ben met lachen kijk ik Zayn serieus aan. ‘Maar echt Zayn ik snap al die meisjes wel. Als ik jullie band kende voor ik jullie kende was ik fan geweest en zwijmelde ik ook helemaal weg bij het alleen maar zien van jullie hoofd op een poster.’ Nu is het de beurt van Zayn om in lachen uit te barsten.
Als hij na 10 minuten eindelijk klaar is met lachen gaat hij weer recht op de bank zitten. ‘Maar Laura?’ Ik maak een instemmend geluidje als teken dat Zayn verder kan gaan met zijn verhaal. ‘Ik wil je bedanken. Kijk ik ken je nog niet lang of zo maar je maakt me altijd zo vrolijk. Jou maakt het niet uit dat ik beroemd ben. Jij durft te zeggen wat je vindt. Ik ben zo blij dat ik jou ontmoet heb.’ Met een grote glimlach op mijn gezicht kijk ik Zayn aan. ‘Dankjewel Zayn ik ben ook heel blij dat ik jou ken.’ Voor ik het weet voel ik een paar lippen op de mijne. Gewillig zoen ik terug. Als ik met mijn tong over Zayns lip lik doet hij zijn mond gewillig open. We laten onze tongen een tijdje een vurig spel met elkaar spelen en laten dan onze lippen weer los. ‘Wow.’ Is het enige wat ik uit kan brengen.
________________________________________________________________________________________________________________________________
Sorry voor het korte hoofdstukje maar ik heb het heel druk met school. Volgende week heb ik een belangrijke toetsweek waarvoor ik belachelijk veel moet leren. Ik ga trouwens ook beginnen met een nieuwe story. Hoofdstuk 1 komt bij 5 abo's. Het is een 1D fanfiction en het zou super zijn als jullie er een kijkje nemen. Speciaal voor jullie wil ik ook alvast vertellen dat er behalve 1D nog een bekend persoon een rolletje heeft in de story.
KLIK!
Reageer (1)
Ein-de-lijk! Ze hebben gekust!
1 decennium geledenSnel verder x