# 035 - Antonella Martinez
"Dus zullen we nog eens de laatste keer de nacht doorbrengen met elkaar?" hoorde ik Zayn vragen. Verbaasd keek ik hem aan. "Hoezo de laatste keer? Vertrek je morgen al?!" vroeg ik met grote ogen. Lachend schudde Zayn zijn hoofd. "Omdat je ouders dan terug thuis zijn. " merkte hij op met een grijns. "Ze kennen me misschien wel al lang, maar zouden ze het echt leuk vinden dat we al bij elkaar slapen? We zijn pas samen." vervolgde hij. Hmm. Daar had hij misschien een punt. "Daar heb je misschien wel gelijk in." zei ik met een denkend gezicht. Hij drukte een kusje op mijn voorhoofd. "Die denkrimpeltjes in je voorhoofd zijn best schattig." zei hij zacht lachend. Ik hield op met denken zodat de denkrimpeltjes in mijn hoofd zouden verdwijnen. "Dus je blijft slapen vanavond?" vroeg ik glimlachend. Hij knikte. "Als dat geen probleem is voor jou." Met dezelfde glimlach keek ik hem aan. "Waarom zou ik dat een probleem vinden? Ik wil niets liever! "
De avond viel al snel. Zayn en ik hadden gewoon gezellig televisie gekeken naar één of andere film die op dat moment speelde. Ik had verschillende pogingen gedaan om hem over Dave te vertellen, maar het lukte me gewoon niet. Ik kreeg het niet over mijn lippen. Hij zou kwaad zijn volgens mij. Maar dat zou hij ook zijn als hij ontdekt dat ik het zolang voor hem had verzwegen. Ik wist het allemaal even niet meer. Mij leek het het beste om nog even te wachten voor ik Zayn inlichtte over Dave, maar was dat wel het beste? "Zullen we maar gaan slapen?" vroeg Zayn zachtjes terwijl hij een kusje in mijn haren drukte. Ik keek op de klok die elf uur aantoonde. Was het al zo laat? Ik knikte kort en maakte me los uit zijn greep. De hele avond had ik namelijk lekker in zijn arme gelegen. Ik stond op, zette de televisie uit en liep dan met Zayn naar boven. Ik ging op mijn bed zitten en liet me achterover vallen. Ik had de energie niet meer om me om te kleden en het liefst ging ik zo slapen. Ik sloot mijn ogen en hoorde wat geluid vanuit de badkamer. Waarschijnlijk was Zayn zich nu aan het omkleden. Omkleden. Eerder zich van zijn kleren ontdoen, want hij sliep enkel in zijn boxershort. Terwijl Zayn zich aan het omkleden was, dacht ik aan morgen. Opnieuw een lange dag op school. Mét Dave. Ik moest het Zayn binnenkort echt vertellen. Ik hoorde hoe Zayn mijn kamer binnen kwam. Nog steeds had ik mijn ogen gesloten, maar ik hoorde ook hoe hij dichter naar me toe kwam. Zonder dat hij een woord zei, voelde ik zijn handen aan mijn broekknoop. Ik schrok wel even aangezien het zo plots was, maar ik probeerde het niet te laten merken. Ik liet hem maar doen. Hij opende mijn broekknoop en trok de skinny jeans bij me uit. Daarna voelde ik zijn handen aan de onderkant van mijn shirtjedie hij vervolgens ook uittrok. Hij nam de deken en legde die over me heen. Daarna kwam hij bij me in bed liggen. "Goodnight sweety. " hoorde ik hem fluisteren en hij drukte een kusje op mijn voorhoofd. Hmm, hij was echt zo'n geweldig vriendje. Ik hield echt zielsveel van hem. Al snel viel ik als een blok in slaap.
Reageer (2)
Abo erbij!
1 decennium geledenHet verhaal is top! x
Ahww! Sooow CUTE!!!!!
1 decennium geledenXxxSnelVerderXxx