3
jonh keek op toen lea haar blik op hem richten."nooit gedacht dat je jezelf hebt gered met je 'gedachte lezen'. nu moet je nog aan zoyn vragen of hij voor je invalt want hij is wel goed in toneel."lea glimlachten en richten haar blik op de keuken. gillend rende ze naar de over waar rook uit kwam. hoofdschuddend nam jonh een boek en begon te lezen. "haar appeltaarten zijn misschien altijd verbrand maar toch hou ik van haar."mompelde jonh.
lea sloeg haar arm om de stoel om niet te vallen van de stank die de appeltaart bezorgde. "ooh, waarom kan ik nooit iets goeds voor jonh maken?"ze wankelde een beetje. jonh liep de keuken binnen en keek naar de zwarte taart op het aanrecht.ïs dit een nieuwe soort taart ofzo?"grapte hij."laat me raade: verbrande appeltaart."
lea lachten ook al wist ze dat het geen compliment was.
daniel stopte bij zijn huis en deed zijn zonnebril af. "waarom heeft vader me geroepen? hij wist toch dat ik kate mee zou nemen naar dat nieuwe restaurant."mompelde hij. daniel stapte zijn auto uit en stampte naar de voordeur."waarom, pap? waarom?"daniel stampte zijn kamer in en keek naar de foto van zijn vermiste zus. "oooh, Drakena, kom terug zo snel als je kan."mompelde hij. Daniel pakte een schrift en begon te lezen en te schrijven. hij wist dat zijn vader hem had geroepen maar hij wou nu even niet gaan.
Drakena sloot haar ogen. de wind ruisden door haar haren. "denk je dat dit goed is? ik zie fetén al in de verte."vroeg confianza. "natuurlijk is het al goed. Fetén zal wel komen."antwoorde Drakena. confianza knikte."goed dan."zei ze. "ik mis Mejor en amble."zei fetén toen ze bij confianza en drakena kwam. alles om hen heen leek door de wind om te waaien. Drakena pakte een brief uit haar rugzak en maakte hem open. ze las de letters nog even door. Tevreden gaf ze de brief aan Confianza. "Kun je deze aan benigno brengen?" vroeg ze. "Tuurlijk."antwoorde Confianza. ze greep het briefje en ging er snel vandoor.
sorry, dit keer niet zo veel omdat het volgende hoofdstuk lang is, heel erg lang. daarom denk ik dat het in tweeën word verdeeld.
Er zijn nog geen reacties.