Eleven
De volgende ochtend zaten we samen met ons ontbijt op de bank, onderuit gezakt voor een film. We hadden besloten om de hele dag niks te doen en ons na het avond eten klaar te maken, aangezien het optreden pas om 9uur begon, leek het ons tijd genoeg. We hadden onze favorite film aan gezet, Avatar, het was gewoon zo'n mooie film die he gewoon gezien moest hebben. Rond een uurtje of 2 begon ik me te vervelen en stond daarom op van de bank en liep naar mijn kamer om mijn nagellak te pakken. Altijd als ik me verveelde ging ik mijn nagels lakken en soms kwamen daar de meest vreemde creaties uit naar voren, dit keer pakte ik mijn witte en zacht rose nagellak. Ik liep Lauren voorbij, die me met opgetrokken wenkbrauwen volgde terwijl ik naar de keuken liep om een potje water en de plakband te pakken. Dit waren de meest belangrijke onderdelen van mijn creaties, op de nagellak en mijn nagels na natuurlijk.
Ik liep met het bakje water naar de keuken tafel en ging op een stoel zitten, vervolgens knipte ik stukjes plakband af en hing ze aan de rand van de tafel. Ik draaide de dopjes van de nagellak en drupte voorzichtig omstebeurten een drupel in het water waardoor er kringen ontstonden. Zodra ik te verden was plakte ik mijn vel ronddom mijn nagels af en doopte voorzichtig 1 voor 1 mijn nagels in het water. De deur van de keuken ging open en ik hief mijn hoofd van mijn bezigheden en keek Lauren aan. "What are you doing boo?" Vroeg ze. "Just doing my nails, i always do my nails in prints when i get bored." Antwoorde ik met ene glimlach. Lauren pakte mijn hand vast en keek naar mijn nagels. "Thats so cool, where did you learn this?" Vroeg ze terwijl ze mijn nagels bewonderde. "I've learn this from Ava, a girl i hung out with in Croatia. She thought a lot of things i can do myself with nailpolis." Zei ik, en begon langzaam de plakband los te halen. "Oh Lauren can you go and get my top coating nailpolish. It should be on my night stand." "Yeah of course, be back in a flash." Zei ze waarna ze de keuken verliet.
We hadden die avond makkelijk gedaan en pizza besteld, beide hadden we gekozen voor de quatre fromage. Nu waren we bezig met de laatste finishing touches van onze outfits. Lauren stond voor de spiegel haar ogen donker te maken, en mede dankzij de combinatie van zwarte en blauwe kleedij, vielen haar fel blauwe ogen nu alleen nog maar meer op. Ik was druk bezig mijn haar te stylen, hier mee moest ik erg voorzichtig zijn dat het ding niet te heet stond anders verpeste het mijn haarkleur. "Ready!" Riep Lauren van uit de badkamer. Ik hing met mijn hoofd om de hoek van mijn kamer deur om te roepen dat ik ook bijna klaar was maar schoot in de lach toen ik zag dat Lauren precies het zelfde deed om de hoek van de badkamerdeur. "Me too!" Zei ik door het lachen heen.
We stonden samen voor de full-length spiegel in de gang en keurden elkaars outfits. Lauren Zwart, blauw combinatie stond haar goed, ik vond vooral de ketting echt iets voor haar. "Damn i almost forgot something!" Riep ik en rende terug naar mijn kamer. Niet vel later kwam ik terug met de tas waar mijn nieuwe snapback inzat. "What's that." Zei lauren nieuwsgierig. "This!" Riep ik enthousiast toen ik de pet te voorschijn haalde uit de plastic tas. Ik zette hem op mijn gestylde haren en keek in de spiegel, ja nu was mijn outfit helemaal af precies zoals ik al gedacht had.
Lauren sloeg haar armen om mijn middel en legde haar hoofd op mijn schouder, zodat ze achter me stond maar me toch aan kon kijken in de spiegel. "Look at us, how can they not like us." Zei ze met een glimlach. "Thanks Lauren, for.. well you know, everything. You're really my best fiend in the whole world." Zei ik terwijl ik haar aankeek via de spiegel. "And you're mine, you'll always have a home with me. Remember that." Ik knikte en liep vervolgens arm in arm met mijn best vriendin de deur uit.
Op naar een gezellige avond!
Jullie reacties waren echt super lief bij het vorige hoofdstukje! Super bedankt en ik ben blij dat jullie mijn verhaal nog leuk vinden
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (3)
Die laatste zin die Lauren zegt doet me aan het liedje Oath van Cher Lloyd denken(: Waarom zouden we je verhaal niet meer leuk vinden? I freakin' love this story! Het is echt super geschreven(: Dus ik moest mijn zusje vanavond ophalen bij een vriendinnetje van haar maar ik was te lui om op de fiets te gaan dus pakte ik mijn moeders brommer en ging naar haar toe, zij was al naar huis toe gelopen dus ik was voor niks naar dat vriendinnetje toe gereden maar toen ik op weg naar huis slipte mijn achterband door de sneeuw en viel ik bijna waardoor ik het gas in drukte en ik ineens keihard reed! Gelukkig kon ik nog op tijd mijn voeten op de grond zetten anders had ik nu met een gebroken been gezeten:P Maar zulke dingen gebeuren mij dus dagelijks. Ik heb laatst iemands oma aangereden per ongeluk en ik was op de fiets maar toch! Ik voel me zo lullig): Maar dat gebeurd me dus dagelijks Trouwens doet jou twitter ook zo raar? Ik weet niet wat het is maar twitter op mijn laptop doet echt irritant:P Ik weet niet hoe het zit op mijn blackberry maar die ga ik zo zoeken en daarop kijken(: De cover van Animal die de jongens hebben gedaan is echt super! Love it<3 maar fight for this love is mijn favoriete cover van de jongens(: Mad men is mijn favoriete nummer denk ik want gold forever is ook echt super(: Gonna stop now! Ik heb wel weer genoeg gelult:D xxx
1 decennium geledenAwesomee x
1 decennium geledenSuperleukkkk :]
1 decennium geledenIk vind het echt een leuke storeehh