Foto bij Hoofdstuk 8

Het spijt meee! 2 dingen;)
1. Ik heb al heel lang niet meer geschreven... maar dat komt door school...
2. ehm, dat met die namen is mss niet helemaal duidelijk:
Daisy heet gewoon altijd Daisy.
Lily heet in de film Saartje
Jitske heet in de film Cloë
Tom heet in de film Daan
Marta heet in de film Julia en Huub heet in de film Bob.
Als ze gewoon onder elkaar zijn, niet aan het 'werken' zijn, dan worden ze gewoon bij hun echte naam genoemd, maar als ze op de set zijn, worden ze met hun rol aangesproken.
Hoop dat het nu wat duidelijker is:)
Xxx

´Hey, Daisy, leuk dat je inderdaad bent gekomen,´ zei Harry. We waren in mijn kamer, onze tekst samen aan het leren. Ik lachte, ´Tuurlijk ben ik gekomen, dit had ik echt niet willen missen!´ We gingen elke week een paar keer samen onze tekst leren. Dat werkte zoveel fijner. Over een paar weken gingen we naar Griekenland! Ik had er zo veel zin in! Ik had gezien waar we precies heengingen, en het was zo mooi daar! De zee was echt heel blauw, en er waren bergen/heuvels omheen. En ook het hotel was super gaaf! En je zag allemaal van die typische Griekenland huisjes. Ik kon gewoon echt niet wachten. We waren bijna klaar met het filmen in Nederland. Dat was maar een klein stukje, de rest van de film speelde zich af in Griekenland. Ik vond het heel gaaf dat mijn moeder het goed vond! Voordat ik auditie deed wisten we dat al, dat ik dan naar Griekenland zou gaan, en mijn moeder vond dat goed. Ze was heel beschermend, maar ze begreep dat dit mijn droom was, en wilde mij niet tegenhouden om die droom te leven. En of ik mijn droom leefde! We waren aan het einde van de scene gekomen. ‘Wil je nog wat drinken?’ vroeg ik. ‘Ja lekker,’ antwoorde Harry. Ik liep naar beneden, naar de keuken. ‘Hoe gaat het?’ vroeg mijn moeder. ‘Goed,’ zei ik. Ik pakte twee glazen, en vulde die met cola. Daarna liep ik weer naar boven, en gaf 1 van de glazen aan Harry. ‘Ik blijf erbij dat je een super gave kamer hebt!’ zei Harry terwijl hij mijn kamer weer rondkeek. Ik lachte, ‘Dankje.’ En ik ging weer op 1 van de stoelen zitten. ‘En, al zin in Griekenland?’ vroeg hij grinnikend. Ik knikte heftig. ‘Jaa! Ik kan echt niet wachten! Het wordt zo gaaf!’ riep ik uit. Harry moest lachen. ‘Wat?’ vroeg ik verontwaardigd. ‘Niks, het is gewoon grappig hoe mega enthousiast je bent,’ zei hij al lachend. ‘Nou.. Heb jij er geen zin in dan?’ vroeg ik. ‘Ja, natuurlijk! Het wordt echt super!’ zei hij. Ik pakte mijn laptop, startte ‘m op, klikte op het internet icoontje, en ging naar mijn geschiedenis. Daar zocht ik de juiste site op. De site die Maura en Geoff hadden gemaakt voor ons. De planning stond op die site, en alle info over Griekenland. Ook foto´s en alles, om ons een goed idee ervan te geven. Ik ging weer door de foto´s heen, en Harry keek mee. Ik zuchtte, het was geen vermoeide zucht of zo, het was een blije zucht, want het duurde niet meer zolang voor Griekenland. Volgende week zouden we op Schiphol nog een stuk gaan filmen. Ik had eigenlijk nooit geweten dat ze zulke dingen echt op die plekken filmde. Niet dat ik een andere goede manier had, maar oké. Toen de ogen van Harry en mij elkaar ontmoetten, lachte hij naar me, waarbij zijn schattige kuiltjes zichtbaar werden. Er ging iets vreemds door me heen toen hij zo keek, een goed gevoel, hij was gewoon zo lief, en knap niet te vergeten.

Reageer (3)

  • agirlx

    ze is verliefd :$

    1 decennium geleden
  • NOW

    Omggg! Griekenland is awesome!
    Super snel verder moppie! :) X

    1 decennium geleden
  • 1D1Dlove1D1D

    Super goed
    Door, hoe gaat het verder in Griekenland. (Worden ze verliefd?)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen