Foto bij ~1~

Vandaag zouden Dalila en Samantha naar het concert van One Direction, maar zo als gewoonlijk had Dalila zich weer eens verslapen, maar Samantha stond al voor haar deur.

*tringg* de deurbel ging. 'Hallo Samantha, kom binnen... Ik weet niet of Dalila al klaar is' zei de moeder van Dalila. 'Dankuwel! ik ga even kijken hoever ze is' en Samantha rende naar boven 'Dalilaaaa!' schreeuwde ze heel hard, maar ze hoorde niets en rende naar Dalila's kamer. Toen ze zag dat Dalila nog lag te slapen, baalde ze echt heel hard. Ze pakte een toeter en ging naast Dalila's bed zitten en zette de toeter aan. Dalila zat meteen overeind 'WAAROM DOE JE DAT STOMME KUT! IK LAG NET ZO LEKKER TE SLAPEN!' schreeuwde Dalila boos. Samantha pakte haar wekker en wees naar de cijfers: 7:30. Dalila schrok en zei 'Ik ben bijna te laat... had je me niet eerder wakker kunnen maken?!' Samantha grinikkte zachtjes 'Schiet nou maar op je moeder wilt over 20 minuten in de auto zitten.

Toen Dalila eindelijk klaar was zaten Samantha en haar moeder al in de auto te wachten. Dalila rende naar de auto 'MAAAAM!! HEB JE DE KAARTJES MEE?!' Haar moeder knikte gerust stellend. Samantha moest lachen 'Jij verslaapt je bij alles hé! zelfs als je wekker afgaat of er een alarm afgaat slaap je er door heen.' Dalila kreeg een rood hoofd. 'Het is niet erg hoor' zegt Samantha 'Alleen heel grappig' Dalila's moeder en Samantha moesten lachen....

'Wanneer zijn we er?!' Vroeg Dalila ongerust. 'Bijna' zegt haar moeder 'OMGG!!! daar is het!' schreeuwt Samantha blij. Alleen het ging nog heel lang duren voor ze naar binnen mochten. 'Ga maar in de rij staan! hier zijn jullie kaartjes voor het concert en voor het hotel hier om de hoek... ik zet jullie spullen wel af. DOEII!' zei haar moeder. Samantha en Dalila rende naar de Kilometers lange rij met een wachttijd van 2,5 uur. Gelukkig waren ze optijd vertrokken...

Sorry voor het korte hoofdstuk, maar ik had een lange schooldag! en ik had helemaal geen puf meer... Morgen ben ik eerder uit dan zal ik een langer hoofdstuk maken.. en ja deze was best wel slecht maar dat is altijd het eerste hoofdstuk toch?!
Maar ik hoop dat jullie genoten hebben

x'

Reageer (3)

  • Manonxxx

    Leuk stukje
    En helemaal niet slecht.
    Pleaasss snel verder...
    x

    1 decennium geleden
  • Maaikeeehh

    jaaah als ik een verhaal schrijf denk ik ook altijd dat ie slecht is maar dat valt wel mee hoor! het moet toch ergens beginnen hea ^^
    snel verder C=

    xx

    1 decennium geleden
  • Angelinax

    Ga verder alsjeblieft! het is een leuk verhaal! ik word nieuwschierig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen