Ohh srry maar ik was heel inspiratieloos en ik had het te druk met andere quizjes ^^

en speciaal voor FallOutLove een volgende deel
=D

I want an Ice cream
Je liep dus samen met alex op straat. af en toe zag je groepje meiden naar alex te kijken en te fluiten. je zag ook dat alex ze een knipoogje af en toe gaf, ondertussen had hij je hand vast. OMG wat denk hij wel niet, hij is wel knap :$.. maar hij moet niet denken dat hij nu iedereen kan krijgen ofzo. OOOHH!! hou toch op met denken haha.

alex stopte met lopen en keek naar een gebouw. je volgde zijn ogen en keek dus uiteraard ook naar een gebouw. "ICE LAND"
ijswereld, hmm klinkt goed. alex keek je grijnzend aan. jij vraagt heel : 'wat zit je nou te kijken?' alex:' ik vroeg me af of je een ijsje wilde.. maar ik zie het al, je hoeft er geen'
jij: 'OOOHH zooo bedoelde ik het niet.. ik zou het heel fijn vinden als ik een ijsje van je zou krijgen' alex doet of hij nadenkt en zegt:' nee' jij kijkt heel sip naar beneden en alex loopt weg. Wat laat hij me nu hier alleen? Het is best mooi weer, dus vind het niet zoo dramatisch maar hij liet me gwn hier staan. naja dan ga ik maar weg.. wat een SUKKEL! ooh je was nu wel opgefokt, waarom weet je ook weer niet, maja whatever! je keek nog ff naar de zon en kneep je ogen dicht. deed 'm weer open en draaide jezelf om om net weg te lopen, toen je naam hoorde : ANNEMIEK!! je draaide je om en zag alex naar je toe lopen. zal ik blijven staan of toch weglopen, tenslotte heeft hij me hier laten staan. naja pech voor hem, ik ga. je stapte verder toen je alex weer hoorde: 'EN JE IJSJE DAN??!' ijsje? heeft hij een ijsje voor me? je keek blij naar hem en liep rennend op hem af en pakte een ijsje uit z'n handen en liep weer weg.. hhaha lekker gemeen ben ik hea ^^ alex:' hée?zeggen we niks meer ofzo?' jij:'ohjaa vergeten ^^ ' je liep terug en gaf hem een kusje op z'n wang : dankuu voor deze goddelijke ijsje!' alex keek je tevreden aan. jij:' ik dacht ff dat je me in de steek liet en alles meende' alex:' kan ik zo goed toneel spelen dan??' jij:'nou en of' en likte verder aan je ijsje.
Hmm goddelijk heid !!

Reageer (2)

  • TryVampire

    LOLL:P


    Srry lang niet achter quizlet gezeten dus ik volg alles een beetje langzaam

    1 decennium geleden
  • SparklessBB

    DANKU DANKU DANKU DANKU DANKU DANKU DANKU

    DANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (yeah)

    en nu snel verder schrijven want ik wil niet weer zo lang wachten. please:$

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen