make it (L)

maak eerst de proloog

:D yu're friends with Alexx
Yum

____________________________________________

*de pauze is voorbij*

je zit bij duits naast lisa :D
je denkt ff terug aan alex.. hmm best een lekker ding eigelijk. je slaat je zelf op je hoofd. *mag niet zo denken xD* lisa kijkt heel verbaasd naar je. Lisa: angel, waarom doe je zoooo raar? jij grijnst en legt de hele verhaal uit. lisa grijnst nu ook en jij ligt helemaal in de deuk als je haar kop ziet. ANNEMIEK GA JE NU MELDEN!! je schrikt. en kijkt heel onbegrijpelijk naar je docent. *tyfus docent* je pakt je spullen en staat op. de meiden voor je zitten te giechelen. Jij: wat valt er nou te lachen? ^o) ze zijn gelijk stil.

je hebt je dus al gemeld enzoo en mag niet meer de les in. ach wat boeit het je mag die vent toch niet.

je gaat in de aula zitten en je doet je mp3 in luistert wat muziek. plotseling zit alex voor je :O
je doet je mp3 wat zachter en zegt hoi. hij: ook hallo, wat doe jij hier? jij: ben d'r uit gestuurd, alleen maar omdat ik moest lachen om iets (A). alex: jij ook al. jij: ook al? alex: jaa, ik mocht niet eens een berichtje lezen die ik kreeg, en ik moest er gelijk uit. jullie lagen helemaal in een deuk. je moest ervan huilen xD. toen jullie klaar waren met lachen vroeg alex je nummer, je gaf snel je nummer want de bel ging. je gaf alex een knuffel :O (jaloerss!!) en ging snel naar je les. daar kwam je LISAA!! weer tegen.



wordt vervolgt! =D

Reageer (2)

  • TryVampire

    omg ik wil ook wel een knuffel:P(van Alex Evans)

    1 decennium geleden
  • SparklessBB

    eerste...
    snel verder:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen