Foto bij 2

het tweede hoofdstuk:Y)

"ze willen altijd wel iets. eerst dit dan dat. ik kan het gewoon niet uitstaan. dit keer willen ze een pakket met multo mappen. wij hebben ook iets nodig!!!"fritz schopte tegen een tafelpoot waardoor een pen op de grond viel. "jezus, ik wil ze wel vermoorden."
lana, de assistente van fritz, pakte een kop koffie en gaf het aan fritz die met grote slokken begon te drinken."als ik moch kiezen wou ik dat contract verbranden maar elk jaar gaan ze chekken of ik het nog heb en als niet dan moet ik een boete betallen."fritz legde zijn hand op zijn knie en vervolgde met het drinken van zijn koffie. jonh verveelde zich dus sloop hij de deur uit opzoek naar nino. niet lang daarna merkte fritz op dat jonh weg was gegaan. "ik wou hem net nog helpen met het maken van zijn opdracht."
"klopt. zullen we..."
"john zal en moet het uitvinden!"zei fritz tegen lana. lana knikte en verdween in de kamer naast het kantoor van fritz. "trrrrrring."de telefoon ringelde en fritz pakte vloekend op. "ja? met fritz leerdamte.
nee maar.
nooit van mijn leven!
wie denk je wel dat je bent, f*ck. "al vloekent al gooiend legde fritz de telefoon weer op de haak."die mensen van doorderecht, ze willen echt alles hebben."zei fritz toen lana de kamer weer binnen kwam door het gevloek van haar baas.
"vertel ze gewoon dat je dat niet hebt."mompelde lana die naar de ingang van het kantoor liep.
"kan ik niet. ze vragen om... ze vragen om jonh.
lana's mond viel open van schrik. "zijn ze gek geworden?"
"dat denk ik wel."antwoorde fritz triest. "haal jonh hier. ze zeiden dat ze nino zouden ontvoeren als we jonh niet zouden geven."
lana knikte en liep snel de kamer uit om jonh te halen.
"steletje rotzaken, ik weet echt niet wat ze nou met jonh willen uithangen."fritz ging in zijn stoel zitten en pakte een stapel brieven. "ik zal jonh, lana, nino en nog veel meer mensen vertelen wat er met dat vervloekte meisje gaat gebeuren."
toen jonh de kamer in kwam wist hij dat er iets ergs ging gebeuren. "jonh, ik moet je dit vertellen maar je bent gevraagt door de mensen van doorderecht."fritz keek naar de nog verbaasde blik van jonh. mijn plan zal lukken. ze wouden jonh niet maar een stapel dozen. nu kan ik op mijn gemak gaan kijken wat hij heeft uitgevonden. dacht fritz.
jonh haalde zijn schouders op. het liefst had hij gezegt dat fritz loog maar hij wist dat dat niet zou kunnen. jonh wist veel en hij kreeg altijd gevoelens over wat er zou gaan gebeuren en soms wist hij de gedachten van mensen te lezen. nu wist hij waarom fritz hem weg wou. toch zei hij maar iets dat leek op:"ik ga toch lekker niet."
zoyn stormde de kamer binnen. "brand, brand. er is brand."jonh lachten bij de uitdrukking op zoyn's gezicht. hellemaal niet bang maar juist gewoon. zoyn kon echt niet een goede grap uit halen maar toch lachten hij om elke grap. hij was een rare broer, vond jonh."ha...ha...ha."zei fritz verveeld maar lana rende rondjes in de kamer en gilde zo hard als ze kon. zij vond het vast wel echt. "lana het is maar een grapje, hoor."zei zoyn hoofdschudend. "ja, dat wist ik maar ik wou gewoon doen alsof ik het geloofde."lana ging weer zitten en deed een lok van haar haar achter haar oor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen