You, Alisha Cullen on Hogwarts? *18*
is hij net als een drugs.
Maar weet je,
drugs maakt je leven kapot.
Je loopt de trein uit samen met Morgan. Ze loopt op 2 mensen af, die waarschijnlijk haar ouders zijn. ‘Hallo, mevrouw, meneer.’ Zeg je en je schud hun hand. ‘Zeg maar Anne.’ Zegt Anne vriendelijk. ‘En noem mij maar Bart.’ Zegt Bart al even vriendelijk. Jullie gaan naar Morgan thuis, als jullie zijn sta je voor een kast van een huis! Jullie lopen naar binnen en je zet je spullen op Morgan haar kamer. ‘Wat zullen we eens doen?’ vraagt Morgan. Je haalt je schouders op. ‘We kunnen gaan zwemmen! Wij hebben een zwembad in onze tuin!’ roept Morgan enthousiast. Je knikt. Je pakt je bikini uit je koffer en trekt hem aan. Jullie pakken ook nog een handdoek en lopen dan naar buiten. Het is lekker warm buiten en de zon schijnt fel. Jullie nemen een aanloop en spring in het water. ‘BOMMETJEE!!’ roept Morgan. Je komt proestend boven. Jullie liggen nog een hele tijd aan het zwembad tot je Anne hoort roepen dat we moeten gaan eten. Jullie drogen je een beetje af en lopen dan naar binnen. ‘Hmm, lasagne!’ zegt Morgan. Je knikt en jullie gaan aan tafel zitten. Na het eten besluiten jullie om maar te gaan douchen. Het word toch te koud om te zwemmen. Na dat jullie gedoucht zijn gaan jullie een film zien.’Welke film wil jij zien?’ vraagt Morgan. ‘Is kijken, Jennifers Body! Een thriller!’ roep je enthousiast. Je bent dol op thrillers. En je vind films over vampiers altijd wel grappig. Morgan knikt en steekt de dvd in. Na de film zit Morgan bibberend naast je. Je moet lachen. Het is ondertussen al 23 uur maar jullie hebben nog geen zin om te slapen. En jij helemaal niet. Jullie gaan nog even roddelen. ‘Tegenwoordig ga jij wel vaak wandelen he Alisha?’ vraagt Morgan met een geheimzinnige grijns op haar gezicht. Oh nee wat moest je nu zeggen. ‘Ja, gewoon frisse lucht.’ Zeg je een beetje stotterend. ‘Ik geloof er niks van! Zeg is, wat is er echt aan de hand.’ Vraagt Morgan met een toch wel bezorgde ondertoon. ‘Euuh, ik sprak met Draco af.’ Zeg terwijl je rood word. Morgan begint te grijnzen en dan gaat ze op jaar bed springen. ‘Je bent verliefd op hem hé?’ vraagt ze grijnzend. Je begint hevig nee te knikken. ‘Ik geloof er niks van!’ roept Morgan lachend. ‘Okee, ik geef al toe. Ik ben verliefd op hem. Maar het kan toch nooit! Hij is Zwadderich en ik Griffoendor, en ik ben een vampier, weet je niet wat ik hem allemaal kan aandoen?’ zeg je. ‘Van dat Zwadderich en Griffoendor ding maakt toch niets uit. En je kan je toch leren beheersen? Je hebt me toch verteld dat Edward ook eens een menselijke vriendin had?’ Zegt Morgan nadenkend. Je knikt. ‘Maar Edward heeft veel meer zelfbeheersing als mij.’ Zeg je nog. ‘Daar kun je aan werken!’ Zegt Morgan die nog altijd niet opgeeft. Je lacht. Misschien heeft ze wel gelijk. Je ziet dat Morgan moe word. ‘Kom ga maar slapen. Ik zie dat je moe bent.’ Zeg je. Ze knikt en gaat liggen. Jij besluit ook maar om effe te slapen. Al is het maar 2 uurtjes. Je kleed je om en na een half uurtje voel je, je ogen dichtvallen.
Reactiees! <3.
Reageer (8)
joun verhaaltje is super(flower)
1 decennium geledenUp to the next!
1 decennium geledenI really love it
Hij is echt vet leuk
1 decennium geledenSnel verder
Verder!
1 decennium geledenverder gaan is super goed
1 decennium geleden