007
Alex pov
Als Anique op mijn schoot in slaap valt stop ik met neuriën, nog even geniet ik van haar mooie gezichtje.
Dan haal ik haar hoofd van mijn schoot zodat ik kan opstaan en til haar op.
Ik besluit haar terug te brengen naar Lucas in de hoop dat hij niet al te kwaad is.
Anique had me wel verteld dat het al goed was maar je wist t maar nooit.
Ik droeg haar naar haar bungalow.
Even twijfelde ik nog maar besloot toch op de deur te kloppen.
Ik hoorde Lucas aan de andere kant van de deur wat zeggen terwijl hij de deur van slot haalde maar ik kon het niet verstaan, ik gokte maar dat het Nederlands was.
“Oh sorry ik dacht dat je Anique was” zei hij toen hij mij zag staan.
“Ik heb wel Anique bij me is dat ook goed?” vroeg ik hem lachend.
“Ja leg haar maar op dat bed neer” zei Lucas terwijl hij naar een tweepersoonsbed wees.
Ik legde Anique zachtjes op haar bed neer en trok haar deken over haar heen.
Ik gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd en liep toen naar de deur.
Terwijl ik naar de deur liep keek Lucas me na.
Even begon ik te blozen.
“Dankjewel dat je haar thuis hebt gebracht” bedankte Lucas mij toen ik uiteindelijk in de deuropening stond.
“Geen probleem, ik wilde haar niet meer wakker maken”
“Dacht ik al, zorg je een beetje goed voor haar, ik mag het niet meer van haar doen en ik verwacht dat ze de komende tijd veel bij jou zal zijn” vroeg Lucas me, even ging er een gloed van trots door me heen.
Het was fijn dat Lucas dat aan mij overliet.
Een teken dat hij me vertrouwde.
Ik knikte een liep uiteindelijk weg.
“Tot morgen dan” riep ik nog even naar hem.
Daarna liep ik neuriënd naar mijn eigenbungalow waar ik verwachte dat Pauline, Marc, Valentin en Edward al zouden slapen.
Toen ik de deur van slot haalde klopte mijn vermoedens.
Ik trok m’n joggingsbroek aan en kroop zonder shirt in m’n bed.
Even was ik nog verzonken in mijn gedachten over de kus met Anique maar viel daarna ook in slaap.
Er zijn nog geen reacties.