Foto bij hoofdstuk 20

Aiden
Al snel zit ik in een boom bij de kooi waar Xena in zit. Ik verplaats me zachtjes zodat ik de bewakers goed kan zien. Het zijn er 4 en ze houden zo te zien de boel goed in de gaten.
Nog geen 5 minuten later word er geroepen en rennen ze allemaal weg. Ik wacht nog een paar minuten en besluit om dan mijn kans te grijpen. Ik spring uit de boom en laat me naast de kooi op de grond vallen. De draak schrikt even maar lijkt dan toch te begrijpen dat ik haar niets doe. Ik zoek iets waar ik het slot mee open kan maken en na wat geklooi klikt het slot open. Ik kijk om me heen en gek genoeg lijkt het alsof iedereen in het stadje is verdwenen. Ik grijp mijn kans en haal de draak uit haar kooi. Zo stil als we kunnen lopen we terug langs de achterkant van de huizen. De draak volgt me zonder problemen en we zijn bijna weer terug bij de plek waar ik Yuna heb achtergelaten.

Dan hoor ik Naur brullen en als ik tussen de huizen door kijk zie ik een grote groep vampiers ergens omheen staan. Een paar vampiers schuiven opzei en nu kan ik zien dat ze Yuna hebben. Als versteend blijf ik staan en mijn hard bonkt in mijn keel. Nee niet Yuna!!
O waarom gaat het toch steeds fout! Ik laat Xena voor wat het is en ren zo snel als ik kan naar de vampiers toe. Binnen een seconde sta ik voor hun neus en kijk ze met mijn bloedrode ogen aan. Mijn hoektanden zijn zichtbaar en ik grom kwaad naar de anderen.
‘Naur!!’ schreeuw ik zo hard als ik kan.
Naur gromt terug en komt aanvliegen. Hij cirkelt rond boven de vampiers en ziet dan wat er aan de hand is. Met alle voorzichtigheid probeert hij de vampiers bij Yuna weg te jagen.
Ze laten zich niet zo makkelijk wegjagen en ik moet hem dus een handje helpen. Ik trek mijn zwaard en ren grommend op een van de vampiers af. Hij gilt een keer en komt dan ook op me af gerend. Ik haal uit met mijn zwaard en hij valt neer op de grond. Nu komen de anderen ook op me af gerend en ik probeer ze bij Yuna weg te lokken. Naur vliegt laag over ze heen en vuurt een van zijn vuurballen op hen af. Brandend en schreeuwend rennen ze alle kanten op en nu kan ik naar Yuna toe.

Voorzichtig kniel ik bij haar neer en zie dat ze behoorlijk gewond is. Naur land bij ons op de grond en houd zijn kop laag.
‘Ja ik weet het. Je kan er ook niets aan doen, het is jou schuld niet’ zeg ik tegen hem.
Ik til Yuna van de grond en samen met Naur loop ik terug naar de plek waar haar paard staat. Ik leg haar weer op de grond en stuur Naur er weer op uit om Xena te gaan halen. Hij vliegt weer meteen weg en ik kan me nu in alle rust concentreren op Yuna.
Ik zoek in een van haar zadeltassen naar spullen die ik kan gebruiken. Helaas zit er niet zo veel in. Alleen een flesje met water en een paar dekens die ik kan gebruiken. Ik loop weer terug naar Yuna en bekijk haar verwondingen. De geur van bloed is zo sterk maar ik moet het weerstaan en ik voel mijn hoektanden weer tegen mijn mond aan. Zo snel en goed als ik kan spoel ik de wonden uit met het water. Ik verscheur mijn lange jas en met een beetje gif er op bind ik ze om de wonden heen.

Als laatste kom ik bij haar heup en zie dat de stof van haar kleding verscheurd is. Tussen de scheuren door zie ik twee gaatjes zitten. O nee, dit is niet goed. Een van de vampiers heeft haar gebeten en niet zo’n klein beetje ook niet. Als ik verder kijk zie ik nog een paar gaatjes zitten. Snel pak ik haar pols en voel dat die heel zwak is. Hij heeft echt te veel gedronken. Kwaad sla ik tegen een boom aan en die begint te kraken. Een grom ontsnapt uit mijn mond en ik zou zijn kop er wel af willen bijten! Zelfs ik doe zo iets niet!
Het gif druipt nu helemaal uit mijn bond en ik besluit om snel de gaatjes dicht te maken. Dan pak ik een van de dekens en vouw hem op. Ik leg het onder haar hoofd en voel daar ook een wond zitten. Ik snuif een keer en behandel dan ook die wond. De andere deken leg ik over haar heen. Ik kan niets meer voor haar doen dan afwachten.
Midnight komt voorzichtig kijken bij zijn baasje en snuffelt wat aan haar gezicht. Zachtjes duwt hij tegen Yuna aan maar die beweegt niet. Midnight hinnikt zachtjes en gaat dan naast Yuna op de grond liggen. Dat een dier zo veel om een persoon kan geven! Het is zeker een mooi gezicht en Xena gaat tegen Naur aan liggen. Ik besluit om ook maar even te rusten.

Reageer (3)

  • Little_Biatch

    SWEET,
    AIDEN EN YUNA SAMEN
    EN DAN NOG NAUR EN XENA SAMEN =D,
    kga snel verder

    1 decennium geleden
  • Pineapple3

    Wat lief! <3

    1 decennium geleden
  • RedFishy

    oooh snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen