Foto bij 036 - P.O.V Tonnie

Mmmmmmm liefde voor KFC <3
xTonnie

Eindelijk thuis! Na een reis van een paar uur zijn we eindelijk thuis. Het is 7 uur 's avonds en onderweg zijn we nog even langs de KFC geweest. Mmm wat hebben ze daar toch geweldige kip daar <3. Ik zit naast Anne op de bank uit te rusten van die lange reis. M'n vader en zijn vriendin Antje zijn de hond Eric aan het uitlaten (echt een schatje dat) en m'n zus ligt al te slapen omdat ze zich niet zo goed voelt. 'Hé de krant! Ik heb het nieuws eigenlijk niet echt gevolgd de laatste tijd. Laat ik eens iets goed doen en de krant lezen!' zegt Anne enthousiast. Ze pakt de krant van de tafel en gaat helemaal rechtop en met d'r benen over elkaar de krant lezen. Wat een debiel toch. Ik ga maar even piano spelen. Voordat Anne en ik naar Utrecht gingen was ik begonnen met de noten op te schrijven van Little Things maar eigenlijk heb ik er daarna geen tijd meer voor gehad.
'Omg omg omg Tonnie! TONNIE ZIE DIT!' Ik schrik me dood. Ik was helemaal geconcentreerd Little Things aan het spelen op de piano, komt er zo'n kind schreeuwend naar me toe gerend. 'Wat wat wat wat?!' 'KIJK WE STAAN IN DE KRANT OMG.' Ik ruk de krant uit d'r handen en zoek het kopje. 'Drijven 2 hysterische tienermeiden de band One Direction uit elkaar? Wtf is dit nou weer? Er staat zelfs een plaatje bij en onze namen! Hoe weten zij dat?!' 'Ja ik weet t ook niet, dit is echt niet goed Tonnie! We moeten iets doen.' 'Wat zouden we dan moeten doen? We moeten het juist negeren en er vooral niet aan ergeren.' Anne spaced hem nu helemaal. 'Wat als onze ouders het nou zien?! Die flippen helemaal!!' 'Anne rustig. We kunnen er niks aan doen. De paparazzi overdrijft altijd alles. Ze zullen het heus niet geloven.' Ik probeer Anne een beetje gerust te stellen. 'Ik zal wel even Twitter checken' En ik pak m'n mobiel. Ik scroll door m'n timeline. Overal zie ik mijn en Anne's naam staan. 'These girls are a bad influence on our boys! They have to leave.' En overal zie ik allemaal van die tweets. Ik laat het aan Anne zien en ze is helemaal in shock. Hoe gaat dit ooit nog goed komen?!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen