Foto bij 002

Nadat we bij t strand waren aangekomen viel mijn oog meteen op de lange stijger.
Ik zag dat Alex mijn blik volgde.
“Guys lets go to the climber” zei Alex.
Meteen volgde iedereen Alex.
Sophie, Marie en Pauline bleven op het strand liggen waardoor ik als enige meisje tussen de jongens liep.
“Herken je het nummer?” vroeg Lucas die naast me liep.
“Tuurlijk! Ken je t dansje nog?” vroeg ik hem met een glimlach.
Lucas trok zijn wenkbrauw op en glimlachte als teken dat hij hem nog wist.
We bleven midden op de stijger staan.
De andere jongens keken ons verbaasd aan.
Meteen na de 3e maat van het nummer begon ik af te tellen.
“6, 7, 8” nadat ik acht had gezegd begonnen Lucas en ik te dansen.
Daar stond ik dan tussen allemaal jongens in op een stijger in m’n bikini te dansen met mijn broer.

Het was niet echt bijzonder voor Lucas en mij dat we samen danste.
Lucas en ik deden eigenlijk vrijwel alles samen ook al hadden we een leeftijdsverschil van bijna 4 jaar.
We hadden altijd alles samen gedaan zo waren we ook tegelijkertijd begonnen met dansen.
We deden eigenlijk allerlei soorten stijlen. Zo waren we vroeger begonnen met streetdance maar hadden we HipHop, Jazz en Modern gedaan.
En ik had nog een paar jaar Ballet gedaan.
Ondertussen deden we zelf choreograferen waardoor we zowat alle dans stijlen meestal samen lieten komen in een dans.

Terwijl we onze dans eindige door een back flip tegelijkertijd van de stijger af het in water te maken, keken de jongens ons verbaasd aan waardoor er een glimlach op mijn gezicht ontstond.
Lucas zwom richting het trappetje zodat hij weer op de stijger kon klimmen.
Ik zwom achter hem aan maar Alex kwam aan de rand staan en bood mij zijn hand aan.
Die ik natuurlijk maar al te graag aan pakte.
Hij trok me zonder enkele moeite het water uit, waar ik verbaasd van was.
Even bleef ik hem in zijn mooie blauwe ogen aanstaren totdat Lucas mijn aandacht trok.
“Great job little sister” zei hij terwijl hij me een high five gaf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen