Foto bij 005 - Mia Estelle Miller

Zuchtend liet ik me op de bank vallen. Waarom moest dit nu net mij overkomen? waarom moest ik nu net naast hem zitten met aardrijkskunde? ik werd uit mijn gedachten gehaald door mijn mobiel die afging. hey, kom je naar de stad? de jongens zijn hier ook X Lola daar hoefde ik geen 2 keer over na te denken. snel deed ik mijn haar goed en baande mijn weg naar de stad waar ik Lola, Matt en Jess al op ons vaste plekje zag zitten. 'hey' zei ik en gaf ze allemaal een knuffel. 'hee, dus het ging niet zo goed met aardrijkskunde naast Harry?' zei Jess. 'nee wat denk je? trouwens Matt, dankjewel voor het vertellen dat ik het moeilijk had toen Harry wegging' zei ik en gaf hem een zachte klap voor zijn achterhoofd. 'Hey!' zei hij en lachte wat. Ik kon nu serieus wel tegen hem gaan schreeuwen, maar daar had ik niet zoveel aan. 'Mia ga je mee een koffie halen bij de starbucks?' vroeg Lola. 'ja tuurlijk. blijven jullie hier boys?' ze knikten en ik haakte mijn arm in Lola haar arm om vervolgens naar de starbucks te lopen.


'dus, wat zei Harry allemaal?' zucht...moest ze daar nu echt over beginnen? 'hij vroeg waarom ik alle contact had verbroken met hem' 'en wat zei je?' 'ik zei dat ik het al erg genoeg vond dat hij dat niet wist' 'serieus? heeft die jongen een geheugen van een ezel ofzo?' ik lachte en zei 'zo lijkt het wel ja. maar laten we er maar niet over na denken, ik ga deze dag niet laten verpesten door hem' 'goedzo meid. dat is hij het niet waard' 'precies' we bestelden onze koffie en liepen terug naar de jongens. 'dus, jullie gaan toch wel mee naar Dann's feest vrijdag?' vroeg ik. Dann gaf vrijdag een feest omdat hij vorige week jarig was. 'tuurlijk! I'm always in for a party' zei Lola giechelend. 'en jullie?' 'wij zijn er ook ja' we praatte nog een tijdje en ik besloot toen maar eens naar huis te gaan. ik moest nog een toets leren voor engels. en aangezien ik daar nou niet bepaald goed voor stond, moest ik toch echt aan de bak anders zou de kans nog groter zijn dat ik zou blijven zitten. 'guys, ik ga ervandoor. ik moet nog engels leren' zei ik en gaf Matt en Jess een knuffel. 'zie je morgen schat' ik drukte een kus op Lola haar wang en liep naar mn auto. ik ging zitten en deed de radio aan, om hem vervolgens snel weer uit te zetten toen ik 'kiss you' hoorde. ik zuchtte en reed naar huis en ging daar maar eens gezellig leren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen