06 | Charlie
De zee kwam op me af en een golf trok me mee met een sterke kracht, waardoor mijn adem van me werd afgepakt. Ik spartelde met mijn benen en armen en deed mijn best om boven te komen maar er waren zoveel obstakels in het water dat het mij gewoon niet lukte. Een zwaar voorwerp botste tegen mijn hoofd aan waardoor een groot zwart gat me wegzoog uit de ramp die ik nu beleefde. Ik schoot wakker, badend in het zweet, ik steunde op mijn armen om even te bekomen van deze nachtmerrie. Want dat is wat het was een nachtmerrie. – De volgende dag dat ik wakker werd, zat de verstorende droom nog steeds in mijn hoofd, het was precies of het zat in mijn hoofd genageld. Ik trok een bikini aan en daarover een simpel shortje en een losse tanktop, met de verstoorde gedachten begon ik mijn dag. Het ontbijt verliep rustig en stil, aangezien iedereen nog maar net wakker was en we allemaal nog wat vermoeid waren –ik zeker na de leuke nacht die ik had beleefd met de jongens. Als ik mijn laatste stukje croissant had ingeslikt, begon ik verveeld de zaal rond te kijken waar ik verderop een tafel zag, waar ook zoals mij vier vermoeide jongens aanzaten. Zo te zien was Zayn ook klaar met eten en was hij de zaal aan het scannen met zijn diepbruine ogen. Zijn blik kruiste de mijne en hij glimlachte, vanaf hij me zag. Verlegen draaide ik mijn hoofd terug de kant van mijn familie en zag dat iedereen toch wel bijna klaar was, wat dus betekende dat we doorkonden en dat mijn huid wat vitamine D kon gaan opzuigen. Buiten scheen de zon weer met zijn volle kracht, ook al was het hier nog redelijk vroeg, de temperatuur daarentegen was wat aan de lage kant.
Reageer (1)
Snel Verder..<33
1 decennium geleden