Foto bij 03 | Charlie

Joshua

De rest van de dag was redelijk rustig voorbij gegaan en nu zat ik op ons balkon te wachten tot Joshua klaar was in de badkamer. De huisjes stonden allemaal los van elkaar en je had een mooi uitzicht op de zee, er lagen wandelpaden rondom alle huizen. Ik vond het prettig om mensen voorbij te zien lopen en te kijken hoe zij eruit zien om te gaan dineren. Er loopt een jongen voorbij, die me bekend voorkomt vanbij het zwembad het was degene die met de getinte jongen, Zayn als ik het me goed herinner, in het zwembad zat. Hij kijkt mijn richting uit en ik glimlach lichtjes naar hem, dan leg ik mijn focus weer op de zon die ondergaat. Ik vind de hemel het mooiste in de avond, alle verschillende kleuren in de hemel die door de lucht heen dansen. ‘Ooit al gehoord van de green flash?’ een stem haalt me uit de m’n gedachten. Ik kijk op en zie de jongen van daarnet nog steeds voor mijn terras staan. ‘Sorry?’ ‘Of je ooit al gehoord hebt van de green flash?’ met deze woorden zette hij één voet op het hout waaruit het terras gebouwd was. ‘Nee, wat is het?’ ‘Als de zon ondergaat, op de horizonlijn, is er een green flash’ ‘Nog nooit gezien’ zijn bruine ogen boorde in de mijne, waardoor er rode blosjes op mijn wangen ontstonden. ‘Het is ook niet elke avond, het is uniek, je mag jezelf gelukkig prijzen als je zoiets prachtig mag zien’ ‘Heb jij het al gezien?’ vroeg ik met een speelse glimlach rond m’n lippen. ‘Nee, nog niet, daarom kijk ik elke avond naar de zonsondergang’ ‘Liam!’ ‘Ja?’ ‘Gotta go!’. Zijn gezicht keek mijn richting weer uit, ‘Ik ga eten met de jongens, ik zie je nog wel is’ ik wist niet wat het was een vraag of een vaststelling, misschien beide. Ik knikte en glimlachte naar het groepje dat er ondertussen bij stond, inclusief Zayn. Ik besloot dan maar om me voor te stellen ‘Hey jongens, ik ben Charlie’ ik glimlachte nog even en hoorde Joshua mijn naam roepen ‘Coming!’. ‘Ik ben Zayn’, zijn diepbruine ogen leken mijn interesse helemaal te eisen. Een niet zo zware stem, trok mijn aandacht weg van de mysterieuze Zayn. Een jongen met vuilblond haar keek me vriendelijk aan, zijn ogen zo blauw als de afternoon sky. Ik stak mijn hand lichtjes in de lucht, ‘Hi, I’m Charlie’. ‘Niall’, was zijn simpele antwoord geweest, een glimlach ontstond op zijn gezicht bestaande uit een rij hagelwitte tanden. Hij had een losse witte tanktop aan waardoor zijn licht gespierde torso zichtbaar was. ‘Liam’ de jongen waar ik net een conversatie mee heb gehad, stelde zich dan ook voor. De laatste twee jongens waren grappig en vrolijk, wat grapjes aan het uithalen met elkaar, Louis en Harry. ‘Ik zie jullie later misschien in het restaurant of de bar’ we zeiden nog even gedag en dan besloot ik maar om me te gaan douchen en me klaar te maken.



Speciaal voor MeXMalik (: Enjoy !

Reageer (2)

  • BookGeek

    The green flash, ahh doet me denken aan the blue lagoon the awakening :)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Aaah, Thank you. <3
    pleas snel verder...
    xxx

    i really like this story.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen