Ik verlies abo's, doe ik iets fout? Please tell me! xoxo

004 | Charlotte Emelie Jenner
Met een enorme glimlach en twee handen bomvol met verschillende winkeltassen liep ik mijn appartement binnen. Ik liep gelijk door naar de woonkamer om mijn tassen op de bank neer te leggen. Ik trof Harry aan, half slaped op de bank in mijn woonkamer. "Haz, wat doe jij hier?" Vreemd keek ik hem aan. Hij knipperde met zijn ogen om aan het felle licht te wennen. "Het was saai in mijn appartement dus ik besloot naar die van jou te gaan." Mompelde hij. "Oh en ik mijn appartement was het natuurlijk veel gezelliger?" Vragend keek ik hem aan, doelend op het feit dat het hier waarschijnlijk net zo stil geweest zou zijn als bij hem. Harry hief zijn schouders op en graaide naar het roze gestreepte Victoria's Secret tasje. Ik griste het snel uit zijn handen en drukte het tegen me aan. "Af." Beval ik hem. Nep-boos keek hij me aan. "Waarom?" Pruilde hij. "Ik weet heus wel at je die lingerie van gister ook nieuw had gekocht." Knipoogde hij me toe. "Huh? Hoe weet jij dat?" Bracht ik stamelend uit. Ik keek Harry onderzoekend aan. "Demy vertelde het tegen Liam, en Liam tegen mij." Verklaarde Harry. "De bitch." Mompelde ik terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg. "Mag ik dan nu kijken in het tasje?" Vroeg Harry me hoopvol, terwijl hij me met grote puppy ogen aan keek. "Nee." Besloot ik. "Waarom niet?" Pruilde hij weer. "Omdat.. Gewoon niet." Besloot ik. "Maar je mag me helpen met de kaartjes van de rest af te knippen." Vertelde ik hem. "Ja natuurlijk, daar ben ik wel weer goed voor." Mompelde hij beledigt. Glimlachend hief ik mijn schouders op. Soms was hij echt een klein kind.

Harry kneep in mijn hand terwijl hij me door de menigte heen trok. Ik drukte me steeds dichter tegen hem aan, de mensen ontwijkend. De meeste fans waren lief, maar ik kon het niet helpen dat ik voor de helft bang was. Bang voor hun woorden, de dingen die ze zeiden alsof het niets betekenden. En dat betekende het ook niet, althans niet voor hun. Maar mij brak het. Harry kneep geruststellend in mijn hand, ontweek de paparazzi en duwde toen de deur van het restaurant voor me open. Het was een chick restaurant, al hoewel het redelijk ouderwets was in gericht met houten tafels, stoelen en andere houten meubelen. Op de tafels stonden verschillende vaasjes met bloemen er in. De serveerster leidde ons naar de tafel die Harry gereserveerd had waarna we tegenover elkaar plaats namen. Gelukkig was de tafel redelijk beschut en niet dit in de buurt bij de ramen. Ik had namelijk niet zo'n zin in al dat gedoe met die paparazzi en fans. En om morgen al weer allemaal haat te ontvangen omdat ik met mijn hoofd weerd op de voorkant van een of ander tijdschrift stond, zat ik ook niet echt op te wachten. Gelukkig kwamen Anne, Robin en Gemma niet veel later het restaurant binnen, waarna ook zij naar onze tafel werden geleid. "Charlotte! Wat leuk om je weer te zien, en wat een leuk idee!" Vertelde Harry's moeder me terwijl ze me in een knuffel trok. Beleefd glimlachte ik. "Het is een paar uur geleden dat je haar hebt gezien.." Onderbrak Harry zijn moeder. Anne hief haar schouders op en trok hem toen in een knuffel. Ook Gemma begroette me met een knuffel. "Ik zei toch dat het jurkje je leuk stond." Vertelde ze me, doelend op het grijze jurkje met halve lange mouwen die Gemma vanmiddag had aangewezen. Ze verzekerde me dat hij prachtig zou staan. Twijfelend had ik hem gekocht, niet helemaal zeker van haar woorden. "Inderdaad." Bemoeide Harry zich er mee. "Het staat je prachtig, zoals alles je prachtig staat." Complimenteerde hij me. Gemma en Anne rolden met hun ogen waardoor ik zachtjes giechelde en toen ook Robin in een knuffel trok. "Er is nog niks veranderd tussen jullie." Vertelde hij me glimlachend. "Klopt, ik krijg nog altijd elke dag een hele boel complimentjes. Maar mij hoor je niet klagen hoor." Grijnsde ik breed. We namen weer allemaal plaats rond de tafel. Harry tegenover me. Gemma langs me aan de ene kant en Anne aan de andere kant, aan de korte kant van de langwerpige, houten tafel. Langs Harry zat Robin, tegenover Gemma. We bestelden wat te drinken en bespraken toen het geweldige Nieuwjaarsfeest die de jongens hadden geregeld. Stiekem vond ik het vreselijk dat mijn ouders niet mee uit eten waren. Ik had het ze wel gevraagd maar ze sms'te me dat ze allebei weer aan het werk moesten. De ober kwam met onze drankjes, die we vervolgens aannamen. Gemma stak gelijk haar glas met rode wijn in de lucht, waarna wij volgden. Ze grijnsde breed naar Harry en mij voor ze haar woorden uitsprak. "Op de liefde van Harry en Charlotte!"

Reageer (4)

  • Nisssie

    Too bad Char. Harry heeft al wat met Taylor Swift. Ja. Alweer. En nu wil ze een kind van hem. Ik las t echt zo van WAT?!? Dat vraag je niet van je 18 jarige vriend. Maar okee. Zij blijkbaar wel.


    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    snel verder

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Aaaaaaw :) kwas zo blij dak voor ik baar school ging nog een stukje van jouw verhaal kon lezen want dit in combinatie met de kiss you clip vanavond is geweldig!! X

    1 decennium geleden
  • xStrawHarry

    Loveit! ^^ snel verder please?? ;( x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen