Dag 22
Het is maandag in het Big Brother huis en nu de opdrachten van de mannen en vrouwen is afgelopen is het tijd voor een nieuwe een heel speciale en met een speciale prijs. Alle bewoners behalve Noortje want die zit nog steeds in de gevangenis gaan straks naar de opdracht kamer waar ze een heel beroemd spel gaan spelen. De bewoners kregen net het nieuws te horen en liepen dus naar de opdracht kamer. Er stonden daar 8 stoelen in een grote cirkel. Big Brother legde de regels uit.
"Dit is Big Brother welkom bij de stoelendans. Maar dit soort stoelendans is de belangrijkste van je leven want als een van de 3 genomineerden wint hoeven ze zich geen zorgen te maken want dan zijn ze veilig en zitten ze niet meer de in de gevarenzone. Als een van de andere bewoners wint krijgt hij of zij dubbele punten bij de eerstkomende nominatie dus in plaats van 5 punten over 2 bewoners mag deze persoon 10 punten verdelen over 4 personen. Dit is een groot voordeel. Maar nu het slechte nieuw de 2 bewoners die als eerste afvallen moeten morgen het huis verlaten. Bewoners maak je klaar".
Iedereen was nog in schock door de grote aankondiging dat 2 personen het huis moeten verlaten. Maar ze hadden geen tijd om na te denken want de muziek begon al.
De bewoners dansten rond de stoelen heen het duurde 5 minuten en iedereen was een beetje aan het lachen plots stopte de muziek en had Mandy geen stoel meer ze begon te huilen.
Een stoel werd weggezet en de bewoners gingen voor ronde 2,
Dit keer ging het iets sneller en was het Ben die afviel, hij ging naast Mandy staan en troostte haar.
Er werden 2 stoelen weggezet en de muziek startte.
Mandy was nog steeds aan het huilen en Ben voelde zich schuldig.
De muziek stoptte en Juna en Lilith waren afgevallen.
5 personen over met 3 stoelen.
Het duurde weer 5 minuten totdat de muziek stopte en dit keer waren de 2 andere genomineerden afgevallen, Jason en Luna.
Xavier,Derek en Jolie waren nog over er stonden 2 stoelen.
De afgevallen kandidaten waren niet zo vrolijk ze wisten niet wat er met Mandy en Ben zouden gebeuren.
Ondertussen zaten er 2 personen op de stoelen dat waren Jolie en Xavier.
Derek was afgevallen en ging bij de rest zitten.
Iedereen was gespannen wie zou de nominatie power hebben.
De muziek begon en ze dansten als nooit tevoren na 12 minuten werden ze een beetje moe en begonnen ze in te zakken.
Toen stopte de muziek en de winnaar was Jolie.
"Dit is Big Brother Jolie gefelicteerd jij mag aankomende zondag dubbele punten geven tijdens de nominaties.
Ben en Mandy morgen verlaten jullie het huis".
"Wat zijn de reactie's als Ben en Mandy het huis gaan verlaten en wanneer komt Noortje in het huis kijk morgen weer naar Big Brother
Er zijn nog geen reacties.