Sorry sorry sorry,
ik weet dat het bijna een week geleden heb dat mn laatste hoofdstuk geactiveerd was maarrr
I'm here, dus hier uw nieuwe portie leervoer ;)

Reacties welkom dat weten jullie, dus plies, plaats ze!

Robbie wou er niets van weten, dat ze als eerste zou sterven in de arena, maar Joke is er wel zeker van terwijl ze met een zwaard in haar hand een trainer probeert te meppen. Het is trainingsdag 2 en voor vandaag heeft ze alle vechtonderdelen op haar programma staan, ze lukken alleen niet zo goed. De bijlen waren zelfs te zwaar voor haar. Een paar andere tributen zaten haar gewoon uit te lachen. Ze zei niets maar haar gezicht sprak boekdelen. Vooral dat meisje uit Utrecht is gemeen, ze ziet er best knap uit met haar mooie bruine ogen en haar glanzende blonde haar, maar haar karakter? Vreselijk. Overal haar minachtende mening over geven.
Gelukkig is daar Robbie om haar te helpen, hij neemt het voor haar op en helpt haar bij sommige onderdelen. Samen gaat het best goed want Robbie heeft op vechtsporten gezeten, voor de Spelen.

Aan het einde van de dag loopt Joke naar het speerwerpen toe. Ze wilt álle onderdelen een keer gedaan hebben, dan heeft ze het tenminste een keer aangeraakt. Maar als ze nog maar net een speer vast heeft staat daar het meisje uit Utrecht. 'Gaat krullebol speerwerpen?' vraagt ze, met een gemene ondertoon.
'Gaat jou dat wat aan?' bijt Joke haar toe, het liefst zou ze die speer zo in de borst van het meisje steken, maar dat mag niet want dan krijgt ze de meest pijnlijke dood die er ongeveer bestaat, heeft ze horen zeggen.
Het meisje wilt weer wat zeggen maar iemand anders roept haar: 'Samantha, doen we nog een keer de messen?'
Ze heet dus Samantha, weer een beetje informatie en dat is nou juist wat Joke wilt. 'Ja, ik kom zo!' roept Samantha terug.
Vlak voordat ze weg gaat fluistert ze in Jokes oor: 'Pas maar op met je stoere praat, want we pakken jou het eerst als we in de arena zijn. Wij, Noord- en Zuid-Holland en Groningen.'
Jokes blijft met de speer krampachtig in haar hand achter als Samantha weg loopt. Dit kan niet, vier provincies die nu al tegen haar zijn. Daar kan Robbie zelfs nooit tegen op.
Een stem klinkt door de zaal: 'Alle tributen de zaal nu verlaten, we sluiten, morgen is er weer een dag.'
Joke smijt de speer op de grond en rent weg, ze zoekt Robbie. Daar staat hij, gelukkig alleen.

Ze rent op hem af en valt zo in zijn gespierde armen..

Reageer (2)

  • ILIKEJERRY

    UTRECHT OH LE OH LE , SORRY HOOR MAAR DAT ZOU IK OOK DOEN IEDEREEN BANG VOOR ME MAKEN , O EM GIE DAT ZOU IK NIET DOEN MAAR UTRECHT IS NOG STEEDS LEUK WANT IK BEN LEUK EN IK BEN EEN UTRECHTER EN O EM GIE

    1 decennium geleden
  • Ariella

    Leuk snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen