'denk je echt dat ik bang ben van jouw 'lachte hij .hij is beter van wel na het school had ik mijn plan volledig uit gewerkt en met Serrenna besproken .'ze hebben heus niets te verbergen hoor ' fluisterde ze .'dat kan ik vertrouw ze gewoon niet ' ik keek naar hun ze liepen juist lang ons .Wacht maar Edward tegen vanavond weet ik jouw geheim .ik lachte misschien een beetje sluw en dat zag hij. hij fronsten en zei tegen zijn familie dat ze moesten door doen .Onder weg volgende ik hun ze reden sneller dan mij wat normaal was, normaal zou ik vroeger moeten afslaan wat ik ook deed en ik langs de zandweg volgde ik hun.De weg was begroeid allemaal planten en bomen die in de weg stonden gelukkig kon ik gewoon op mijn gevoel vertrouwen .Ik kwam aan bij een groot huis ,het was prachtig en wit ,groot en open ,oud maar tegelijker tijd vernieuwend. Mijn ogen waren al paars van het lopen dat zag ik in de reflectie van mijn gsm mijn bloed werd naar een lagere temperatuur gehaalt waardoor het niet rook naar dat zoetig bloed. Zij waren er al lang natuurlijk hoe dat Edward reed .Toen zag ik ze weer weg gaan niks speciaal dus ,ik ging langs de achter deur naar binnen de keuken was prachtig en leek niet gebruikt .Ik ging naar de ijskast deed die open en daar zat alleen maar rode vloeistof in ik sloot het snel en wou niet weten wat daar in zat .Dan ging ik naar een trap hij kronkelde zo dat het leek of dat je in een kasteel zat .boven deed ik alle kamers en zag niets speciaals .Toen ik de laatste deur nam hoorde ik stemmen maar alleen gefluisterd en toch waren ze dicht bij .Ik zoefde de laatste kamer binnen en mijn mond stond open van verbazing het leek een bibliotheek in 1 kamer .de stemmen kamen naar deze kamer ik verstopte mij snel om de domste plek die ik kon vinden achter de gordijn.De deur ging open en ik stond te trillen op mijn benen .'maar robin ik voel iets bij haar dat ik bij andere nooit zal voelen ik ik begrijp het niet .' 'luister Edward dat noemt men verliefd zijn maar ik weet niet of dat bij jouw een goed idee is ,ze is en blijft een mens ze is niet zo krachtig als ons .' 'Vanna is sterker dan je denkt pa '
Ze hadden het over mij hij voelde iets voor mij o nee wat nu .

Reageer (1)

  • Sucrose

    VERDER(yeah)
    -x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen