{Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and seventy-six]
Een brul weerklonk. Toen ze haar ogen opende, raasde iets goudbruins op Glozelle af en vloog een paar meter verder op de grond met hem. David gilde en liep zo snel als hij kon weg, de lafaard. Selena's vader liep vlug naar haar toe en zij zakte op de grond. De spanning werd haar teveel.'Selena, liefje?'vroeg hij bezorgd en stak zijn hand uit, die ze aanpakte en hij trok haar recht,'Het is over, het is gedaan. Wat was dat? Ik bedoel, wat is dat?' Alletwee keken ze naar het beest, want er was geen twijfel mogelijk dat het dat was. Het leek Glozelle's keel over te bijten, althans, zo kon je het horen. Selena werd nu wel erg bang. Stel als hij gewoon honger had, en Glozelle niet genoeg was? Dat hij hen twee ook ging opeten?Maar het beest at Glozelle niet op. Toen hij wist dat hij dood was, keerde hij zich naar Selena en haar vader. Haar vader sloeg zijn twee armen om haar heen om haar te beschermen:'O god. Is dit echt?' Nu herkende ze hem maar al te goed. Een goudbruine vacht, koninklijke manen en doordringende ogen van vloeibaar topaas die toch nog glinsterden als diamanten. Hij keek edel, de grote-grote koning van Narnia.'Aslan,'zei Selena en toverde een grote glimlach op haar gezicht.'Selena,'zei hij met zijn mooie stem,'Selena. Fijn je eens in het echt te zien.'Ze kon er niets aan doen, maar voelde de drang naar hem toe te lopen en hem te knuffelen. Dat deed ze ook en aaide met haar hand over zijn vacht en verdween bijna met haar gezicht in zijn zijn zachte manen.'O Aslan. Aslan, ik ben zo blij dat je er bent,'zei ze gelukkig.'En ik ben ook blij dat jullie er zijn. Jullie hebben goed stand gehouden,'zijn gezicht stond opeens ernstig en hij draaide zich naar Selena's vader,'Alan?''Ja,'zei die, trillend van angst,' O Aslan. Het spijt me, echt waar.''Ik vergeef het je, Alan,'zei hij,'Je bent onschuldig. Wees niet zo goedgelovig, in het vervolg. Maar nu, het zal tijd zijn dat het stopt, niet?''Ga je ons helpen?'vroeg Selena gelukkig.'Ja,'zei hij,'Maar jullie moeten mij helpen. Laat de Andalusianen stoppen. Ik wil onschuldige levens sparen.' Haar vader knikte en Aslan liet nog een brul ontsnappen:'Nù!'
Reageer (3)
Nù!!! en als het kon zou daarnet nog beter zijn geweest maar ja dat kan niet hé.
1 decennium geledenfijn dat het Alan vergeven is
Aslan is toch zo geweldig om de Andalusianen te sparen.
1 decennium geledenYEAH!
1 decennium geleden