Foto bij Hoofdstuk 6

Het lukt nog niet om foto's te plaatsen iemand die het wel weet reactie? XXX

Nadat er een leuk en lekker water gevecht is geweest gaan we nog even bij komen van al dat gelach! Esmee: rein.. Zullen we er even uit gaan? Rein: goed idee dan kunnen we opzich nog wel even een filmpje kijken op bed? Esmee: ja is goed! We gingen het bubbelbad uit en we liepen naar de slaap kamer we kleden ons om en ik trok m'n pyjama aan en liep naar het bed van rein die al klaar zat met een bak chips en een bak popcorn plus twee blikjes cola.. Ik ging naast hem zitten en zei: ik lust geen cola rein.. Rein: echt ooh dan haal ik wel even fanta of zo wat wil je hebben? Ik begon heel hard te lachen en zei dat het een grapje was. Hij begon me te kietelen en zat op een boven op me. We bloosden alle bij op een gegeven moment zaten we elkaar maar in de ogen aan t kijken aaaawh wat is hij leuk ging er door m'n gedachten heen, en voor dat ik het wist kwamen z'n lippen dichterbij en dichterbij ik voelde twee satijn zachte liepen en zachtjes zoende hij me voor zuchtig ik zoende mee in zijn zoen en ik voelde me op m'n gemak... Toen we een paar minuten gezoend hadden ging hij van me af en Deed er een dvd in gelukkig wel een komedie. Ik kroop dicht tegen hem aan. Nadat de film was afgelopen en we allebei alleen maar tegen elkaar aan hebben gelegen en niet hebben bewogen was het al best wel laat. Ik stond op en zei : we moeten vroeg slapen want morgen moeten we de volgende activiteit natuurlijk winnen. We poetsen onze tanden en gingen naar de toilet. Ik ging in m'n bed liggen en zag rein kijken, hij stond op en liep naar me toe kwam bij mij in bed liggen en hij vroeg : vond je het erg wat er gebeurde? Esmee: je bedoeld die onwijs lekkere zoen? Rein bloost en zegt : ja dus je vond het niet erg? Esmee: nee hoor ik draaide me helemaal naar hem om en zoende hem. We deden de lampen uit en ik bleef samen met rein in mijn bed liggen hij had z'n arm lief over me heen geslagen en ik lag tegen z'n buik aan.





Sorry voor het late hoofdstukje maar heb het erg druk en ja ik weet niet zo goed wat ik verder moet doen dus vandaar!! XXX hopelijk vinden jullie hem leuk laat van jullie horen!!

Reageer (6)

  • Reinlicious

    We vinden het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukk!
    Wil je please snel verder gaan mop ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen