Sorry dat ik zo lang niet heb geschreven :(
Ik zal mijn best doen om nu wel veeeel vaker te gaan schrijven
x

Justin pov.

Mijn wekker gaat en ik zet hem gelijk uit.
Ik moet weer naar school maar heb helemaal geen zin.
Mijn moeder komt mijn kamer binnen met een dienblad waar een glas melk en een kommetje yoghurt op staan.
“hier lieverd, ga maar lekker eten.”
“dankje mam.” Zeg ik. Ik begin met mijn yoghurt te spelen en heb geen haast om het op te eten.
Ineens zegt mijn moeder “Justin houd eens op met dat getreuzel, Straks kom je nog te laat op school.”
Ik kijk mijn moeder boos aan en zeg “Ik wil helemaal niet naar school, elke keer moet ik die stomme Layla weer zien!”
Mijn moeder glimlacht en zegt “je hebt het er zelf naar gemaakt ventje, Als jij niet die emmer water over haar had gegooid omdat je vrienden en jij een weddenschap hadden, had zij haar flesje water niet over jou leeggegooid en hadden jullie nu geen ruzie, en ik snap nog steeds niet dat je boos bent op haar want je kon verwachten dat je teruggepakt zou worden voor wat je had gedaan.”
Ik kijk mijn moeder aan en denk na, ergens heeft ze wel gelijk, maar toch, dat flesje water had ze niet over me heen moeten gooien en elke keer als ik langsliep keek ze zo boos dat ik gewoon een hekel aan haar had gekregen.
Ik pak mijn blackberry en schrik als ik zie dat ik over 20 minuten alweer naar school toe moet.
Ik eet heel snel mijn eten op en drink mijn melk, mijn moeder neemt het dienblad aan en loopt weer weg. Ik vlieg als een gek naar mijn kledingkast en zoek snel een setje uit en ga douchen, als ik gedoucht heb, mijn tanden gepoetst heb en mijn haar weer een beetje in model heb pak ik snel mijn schooltas en loop naar de deur. Ik had nog 5 minuten en dan moest ik op school zijn. Als ik snel fietste moest dat lukken. Als een gek fietste ik naar school en eenmaal daar aangekomen bleek dat ik nog net op tijd was, want toen ik mijn fiets had weggezet ging de bel en liep iedereen naar binnen, ik voegde me snel bij mijn vrienden en samen liepen we naar binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen