In Love With a Celebrity hooftstuk 19
'NIALLL!!! stop!!! niall!!!' niall springt op mijn bed en kietelt me ik hou het niet meer van het lachen. 'Neeeee niall!!!!' hij houd niet op dus moet ik zwaarder geschud gebruiken. ik duw hem van me af, hij valt op de grond, ik ga boven op hem liggen en begin hem te kietelen. 'NEEEE jass!!' 'Ik weet wat!' roep ik lachend uit. 'Zoals?' niall kijkt me vragend aan. 'WIE ER HET EERSTE IS!' ik ren naar benden, of ja dat wil ik gaan doen maar niall springt boven op me. Ik probeer weer op te staan maar niall rent al voor me weg ik pak hem bij zijn been waardoor hij op de grond valt ik krabbel overeind en ren de trap af. aan het einde van de trap staat bobby 'AAN DE KANT!' schreeuw ik zo hard als ik kan, 'Wat is hier nou allemaal aan de hand?' vraagt bobby heel rustig maar er is te weinig tijd om dat uit te leggen. ik ren gewoon door en vermeid bobby maar niall heeft bobby niet gezien en stoot hem omver ze vallen allebei op de grond ik gniffel en ren door naar de keuken. 'Hoi mam!' roep ik opgewekt mama kijkt me lachend aan. 'goeiemorgen lieverd' ze geeft me een kus op mijn voorhoofd. ik pak een appel uit de schaal en ga op de bank zitten. 'wat was dat nou allemaal!' roept bobby boos. hij kijkt niet zo blij. ik gniffel. 'we deden wedstrijdje wie er het eerste was?' zeg ik lachend. 'nou dat wil ik hier niet meer zien jasmine! niall!' ik frons mijn wenkbrauwen. 'sorry pap' zegt niall en geeft hem een schouder klopje. bobby komt naast me zitten op de bank. 'ik moet gaan doei lieverd' mama geeft bobby een zoen ze loopt zwaaiend de deur uit en start haar auto. 'ik ben vrij vandaag, leuk he!' zegt bobby tevreden. 'Sure' zeg ik verveeld en zet de tv aan. 'Ik moet gaan' zegt niall en hij krabt achter zijn hoofd. 'WACHT! gaan? waarnaartoe? wat ga je doen? laat je me hier alleen? niall?' ik kijk hem verbaasd aan ik kan het niet geloven niall laat me gewoon alleen? waarom? 'ik ga naar david, een vriend van mij' 'kan ik niet mee dan?' vraag ik lief. 'Nee sorry jass ik wil ook gewoon even tijd voor mezelf gewoon met de boys weetjewel' 'ja uhmm okay dan' ik klink bedroeft omdat ik niet graag heb dat niall weg is. 'doei knul' zegt bobby en zwaait naar hem . niall is weg. ik zucht diep en pak mijn oortjes van tafel. ik zet een liedje van one direction op en zit onderuitgezakt op de bank. bobby komt wat dichter naast me zitten. 'Je moet de muziek niet zo hard zetten dan krijg je een gehoor beschadiging!' probeert hij me te zeggen maar ik versta hem niet zo goed ik doe een oortje uit. 'wat zei je?' 'dat je hem niet zo hard moet zetten! straks krijg je nog een gehoorbeschadiging!' bobby lacht. 'vast niet' zeg ik lachend en doe mijn oortje weer in. bobby gaat nog iets dichter naast me zitten en wrijft met zijn hand over mijn rug. ik heb geen idee waarom hij dat doet, ik vind het een beetje angstaanjagend worden dus schuif ik een beetje op. bobby lacht naar me. ik lach niet terug en kijk op mijn iphone het is bijna 10uur in de ochtend. geen idee of rooz en zoe al wakker zijn. ik sta op en loop naar boven. ik klap mijn laptop open en kijk op msn. Rooz is niet online maar zoe wel. zal ik gaan video chatten met haar?
Reageer (3)
mwihihi thanks x
1 decennium geledenbtw; die foto van Niall... O.O
1 decennium geledenHOW CUTE?!?!?! ;O
xx
veder!
1 decennium geledenx