Foto bij # 034 - Antonella Martinez

omg ik ben zo blij dat ik terug abo's erbij krijg :$ kusjes! ;D

Echt blij was ik niet met het plotse nieuws van Zayn. Ik dacht dat ze een hele tijd vrij hadden? Blijkbaar niet dus. De tour was niet het enige waar ik nu aan dacht. Ik dacht namelijk ook aan Dave. Toen ik naast Zayn in de auto zat, knaagde er iets aan me. Iets in me zei me dat ik het hem gewoon moest vertellen, maar ik wou problemen vermijden. Ik wou niet weer een jaloerse reactie van hem. Dave had me ook proberen te zoenen in het verleden. Iets wat Zayn ook al niet wist. Dus ik had al een schuldgevoel. Ik kon er best nog één bijnemen. Het feit dat ik hem dus niet ging vertellen dat Dave bij mij in de klas zat. Zayn zou de hele tijd op zijn ongemak zijn met die gedachte. Ik staarde een beetje afwezig voor me uit. Veel zei ik ook niet. Ik kon enkel maar denken aan de dingen die ik voor Zayn achter hield. "Anto?" vroeg Zayn terwijl hij met zijn hand voor mijn ogen zwaaide. Ik schrok op uit mijn gedachten en glimlachte vaagjes. "Ja?" vroeg ik en nam daarna een slokje van het blikje cola die ik al die tijd in mijn handen had. "Je zat te dromen. " zei hij met een grijns. Ik moest me hier maar met humor uit redden. "Ja, ik droomde over jou. " reageerde ik lachend. "Oh, is dat zo? Wat droomde je dan?" vroeg hij nieuwsgierig. "Hmm." mompelde ik terwijl ik het blikje cola op de salontafel plaatste. Daarna ging ik op Zayn's schoot zitten. "Dit." fluisterde ik tegen zijn lippen aan terwijl ik hem teder begon te zoenen. "I like it." merkte hij op. Ik sloot mijn ogen en ik voelde hoe hij zijn handen op mijn onderrug legde. Mijn ene hand streelde zijn hals en teder zoenden we verder. Nooit gedacht dat ik werkelijk mijn beste vriend zou zoenen, die onverwacht mijn vriendje was geworden. Maar mij hoorde je er niet over klagen. Er viel ook helemaal niet over te klagen. Het voelde geweldig! Ik hoopte alleen dat Zayn er ook zo over dacht, maar daar mocht ik niet aan twijfelen. Het was echt zo schattig hoe hij een paar dagen geleden me had gezegd wat hij voor me voelde. En dan nog waar Dave bij stond. Ergens vond ik het ook enorm schattig hoe hij mij probeerde te beschermen tegen Dave. Al was Dave in mijn ogen niet het slechte. Maar nu moest ik met mijn gedachten bij Zayn zijn. Volledig! Het gedoe met Dave zou ik hem later wel vertellen. Ik voelde hoe Zayn zijn mond een stukje opende en met zijn tong langs mijn lippen streelde. Ik ging er maar al te graag op in en liet mijn tong dus in zijn mond glijden. Onze tongen speelden vrolijk met elkaar. Het gevoel in mijn buik kietelde enorm. Het was niet te beschrijven. Terwijl we zo nog even verder deden, voelde ik hoe hij mijn onderrug aan het strelen was. Ik zou hem zo gaan missen als hij op tour zou gaan! Maar ik was blij dat hij me de volgende keer mee zal nemen. Dan had ik al iets om naar uit te kijken, dit jaar.

Reageer (1)

  • Nisssie

    Het gevoel in haar boek kietelde enorm. Ik voel dus echt niks in mijn boeken xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen