Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *16*

Voilaa, nogn deeltje ;D

Je word wakker doordat je iemand op je voelt springen. Je trekt je ogen open en ziet Morgan op je bed springen. Je duwt haar van je bed af. ‘Héé, waar was dat goed voor?’ vraagt Morgan. Je schiet in de lach. Je gaat je rap douchen en al die dingen. Tegen dat je klaar bent is Hermelien ondertussen ook al klaar. Jullie lopen naar de leerlingenkamer en zien daar Harry en Ron zitten. ‘Heey jongens!’ roep je vrolijk. ‘Gaan we eten? Ik heb honger!’ roept Morgan enthousiast. Je knikt, en jullie lopen met zen allen naar de grote zaal. Jullie lopen naar de tafel van Griffoendor. Je pakt een broodje en smeert er wat choco op. Vandaag is het zaterdag. Geen les dus. ‘Gaan we naar buiten?’ vraagt Ron. Harry, Hermelien en Morgan knikken. ‘Sorry jongens, moet nog iets maken voor Sneep. Ze knikken en lopen naar buiten. Je loopt naar de leerlingenkamer als je ineens tegen iemand opbotst. Jullie vallen op de grond en je voelt dat er iemand op je valt. Je doet je ogen open en ziet Draco liggen. ‘Oohw, euh, sorry, ik keek niet waar ik liep.’ Zeg je geschrokken. ‘H-het geeft niet.’ Zegt Draco een beetje stotterd. Het ziet er best wel schattig uit. Je krabbelt van hem af en zet je recht. ‘Nou, ik moet maar eens gaan denk ik.’ Zeg je dan maar. Hij knikt. Je loopt weer verder naar de leerlingenkamer.
Als je daarkomt ga je zitten en pak je, je spullen voor school. Je begint aan je opstel voor Verweer tegen de zwarte kunsten. Als je even bezig bent hoor je een uil tegen het raam tikken. Je kijkt op en pakt het briefje van de uil zijn pootje. Je opent het briefje en leest;
Heey Alisha,
Wil je na het avondmaal naar het meer komen?
X, Draco

Je wist niet goed wat doen nu. Je denkt er nog even over na. Je doet verder met je huiswerk en niet veel later komt de rest terug van buiten. Jullie praten nog even en dan gaan jullie naar het avondmaal. Je hebt besloten om toch maar naar Draco te gaan. Je eet wat en ondertussen ben je gek aan het doen met Fred en Georg. Na het avondmaal zeg je tegen de rest dat je even buiten een wandeling gaat maken. Ze knikken en je loopt naar buiten, naar het meer. Je ziet hem daar al staan. Je loopt naar het toe en tikt op zijn schouder. ‘Heey’ Zeg je zacht. ‘Haay’ Antwoord hij terug. ‘Ik dacht niet dat je nog zou komen.’ Jullie lopen ondertussen wat verder. Je hebt een leuk gesprek met hem, en hij is helemaal niet zo erg als ze zeggen. Jullie gaan aan het meertje zitten en je zit tegen hem aan. Je voelt ineens wat onder in je buik. Nee, ik mag hem niet leuk vinden! Hij is Zwadderich ik Griffoendor! Het gaat niet! Je zet die gedachte even uit je hoofd en praat nog wat verder met Draco. Jullie hebben het nog leuk samen tot je merkt dat het al laat begint te worden. ‘Ik zal maar door moeten gaan denk ik.’ Zeg je tegen hem. ‘Ja, ik denk dat je gelijk hebt, maar, euh, zou je morgen weer willen afspreken? Aan het meer om 11 uur?’ Vraagt hij. Je knikt. Jullie lopen terug naar binnen en je gaat direct naar je bed. Je bent doodmoe! Je ligt net in je bed en je valt als een blok inslaap.


Reacties pleaas? Anders gaa’k nie door ;D

Reageer (6)

  • THExFAME

    Welke film komt dat plaatje

    (L) hij is echt leuk

    1 decennium geleden
  • Irissxx

    verder!!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden
  • Feltonizer

    'Heey' 'Haaaaaayyy' ik zie het echt voor me x)
    verder btw ;D

    1 decennium geleden
  • Indeed

    Verder!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen