Foto bij Ten

Om een uur of 3 vertrokken we richting het centrum van London, tijd om te gaan shoppen voor 'the most awesome gig ever' zoals Lauren het had omschreven. Eenmaal aangekomen bij de winkel straat liepen we de eerste beste 5 winkels in, maar ik moest toegeven dat het niet helemaal mijn stijl was. Na een tijdje rond gewandeld te hebben besloten we eerst maar om wat drinken te gaan halen. Samen liepen we de Starbucks binnen en gingen in de rij staan. "So this gig.. It's a boy band?" Vroeg ik Lauren. "Yep an five piece boyband." Knikte ze.
      Nadat we onze bestelling hadden en aan een tafeltje waren gaan zitten gaf Lauren mij de 'ins and outs' over de band. "You got Siva,Tom, Nathan, Max and erm.. Jay." Weer klonk er die twijfeling in haar stem die ik vanochtend ook hoorde, maar bestede er verder geen aandacht aan. "Oh and i have to tell you that Max is mine!" Zei ze met een lach. "Lets go get you an outfit to 'wow' him then!" Riep ik luid en trok haar overeind en mee de starbucks uit. Het duurde niet lang of mijn ogen bleven hangen op een winkeltje dat er schattig uit zag. "Lest see what we have here." Zei ik en trok Lauren achter me aan de winkel. Eenmaal binnen keken we onzo ogen uit ze hadden hier zulk mooi spul, Lauren draaide zich naar me toe en wiebelde met haar wenkbrauwen. We spraken af om elk ons eigen ding te doen en over 10minuten af te spreken bij de paskamers.
      Mijn oog viel vrijwel meteen op een kleur die ik nog niet bezat, uit eindelijk had ik 4 shirtjes, 2 lange broeken, 1 kort broekje en 1 jurkje gevonden die ik wou passen. Ik keek op mijn horloge en zag dat de 10minuten ook alweer voorbij waren dus snelde ik richting de paskamers waar, zoals ik al verwacht had een wachtende Lauren vond. Meteen toen ik aan kwam lopen en ze me opmerkte wees ze naar de pashokjes, of nou ja pashokje, het was er maar 1. "You go first, and i'll sit here." Zei ik terwijl ik op een poef neer plofte. Lauren dook met een grote glimlach meteenhet hokje in en ik gaf mijn ogen de kost, plots zag ik een pet die ik gewoon moest hebben. Ik stond op, pakte deze en liep er mee naar de kassa, dit hoefde Lauren niet te weten en wie weet kwam hij nog wel eens van pas.
      Nadat we allebei alles hadden gepast wat er mee hadden genomen naar het pashokje, waren we allebei geslaagd in een nieuwe outfit. En de pet die ik had gekocht zonder dat Lauren het wist maakte mijn outfit helemaal af. We betaalden en bedankten de kassiëre, waarna we de winkel uit lieppen met elk 2 volle tassen, want als we een nieuwe outfit moesten hebben kochten we ook meteen alles erop en er aan zoals schoenen en sieraden.
      Inmiddels waren we weer thuis en liet ik me met een luide zucht op de bank vallen. "Aaaah i'm so glad i'm home, my feet couldn't take another inch." zeurde ik terwijl ik mijn hakken uit trapte. "That's your own fault boo, you should never wear high heels when you're going shopping with me!" Grinnikte ze. Ze zette haar tassen op de grond en keek me aan, ik keek terug en zetten een pruillipje op. "Alright i'll order some chines, but put that away." zei ze en wees naar mijn gezicht. Waardoor ik moest lachen, en het door mijn hoofd ging dat ik de hele middag niet aan James had gedacht. Ik schudde mijn hoofd en beloofde me zelf dat ik er niet meer aan zou denken en me gewoon te vermaken met Lauren.
Te beginnen met het optreden van morgen!




Omdat bij het vorige hoofdstukje zo'n geweldige (super lange) reactie stond, is dit hoofdstukje speciaal een beetje voor Maxmonday.. Enjoy bbe!
And rape that kudo button!! ;D
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (4)

  • crazycatlady

    voor vandaag even een korte reactie want ik ben echt kapot ook al heb ik vanmiddag nog liggen slapen:P Echt super lief van je<3 Ik ben echt benieuwd naar wat er bij het concert gaat gebeuren(: I still think that James our Jay is but we will see(: Love the chapter<3 xxx

    1 decennium geleden
  • Unicorrnn

    Ben zoo blij dak een abooooo op dees verhaal heb genomen er zijn al niet zoveel TW story's... En deze is SUPERDUPERAWESOME!!! :D Snel verdeeeeeer!!

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Love it =)

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Hihi leukkk :]
    Gelukkog is dit een Leuk verhaal met TW xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen