9. Rosslyn Campbell
"Duss..." mompelde ik tegen mn vader die me nog steeds aankeek. " Wat is de verrassing?".
"oh, ja verrassing" zei hij verward en ik zag dat hij aan het zelfde had zitten denken als ik net. "Eh, ja, weetje, ik ga weer op zakenreis" begon hij en ik zag de bui al hangen, hij liet me weer eens een maand alleen.. "en, ik wil graag dat je met me mee gaat" zei hij langzaam alsof hij mijn reactie probeerde te peilen.
Met open mond keek ik hem aan en ik dacht diep na: "hmmm, een maand geen school, *wat toch niks uit maakt want ik ben al 2 keer afgestudeerd omdat ik zogenaamd te slim ben* en een hele maand met mn vader opgescheept zitten" dat was het dilemma waar ik mee zat en ik bleef daarom ook nog enkele minuten zo zitten kijken alsof ik net een muis een olifant had zien vloeren.
"eh liefje?" vroeg hij twijfelend. "wat is je antwoord?". "ik heb werkelijk waar geen idee" wist ik er uit te persen, "heb ik dan geen school?" vroeg ik toen hoopvol.
"nee, geen school" zei hij, "maar, er is een voorwaarde!, dat mijn nieuwe vriendin ook af en toe langs komt omdat ze in Amerika woont" zei hij toen snel, alsof het dan makkelijker te verdragen was ofzo! "eh, waarom kan ze makkelijker langskomen omdat ze in Amerika woont?" zei ik verbaast.
"Omdat ik daar heen moet voor mijn zakenreis natuurlijk" riep mijn vader verbaast uit, "wat denk je dat ze makkelijk langs komt als we in Australië zitten? dat ze langs komt in de buidel van een kangoeroe!!" ik begon heel hard te lachen en mn vader hield snel mijn arm vast omdat ik uit het bed dreigde te vallen, ik was een echte stumper en ik kon dan af en toe ook de stomste dingen doen.
"eh, ja pap, JA ik ga mee!!" zei ik toen blij en ik stapte uit bed. mijn vader liet me los, wat hij eigenlijk niet had moeten doen omdat ik vrijwel direct over mijn Louboutins struikelde en tegen de vlakte ging. ik lag natuurlijk weer eens vloeken op de grond en mijn vader lag uiteindelijk naast me omdat hij me vierkant uitlachte en daardoor zelf ook van mijn bed viel, zo lagen we samen te huilen op de grond, tot die vriendin van hem binnen kwam, ze keek ons verbaast aan en we begonnen tegelijk nog harder te lachen. "Caroline was het toch?" vroeg ik nog hikkend van het lachen toen ik opstond. "nou ik ga mee op reis" zei ik en ik liet me zakken op mijn bed. "ik hoop alleen voor je dat je hem een beetje goed behandelt anders krijg je met mij te maken ja!" siste ik nu tegen haar en ik keek haar vuil aan. Als het om mijn vader zijn gevoelens ging was ik het arrogantste stuk vrete dat er maar op de aarde bestond.
ze slikte even en keek me aan "natuurlijk zorg ik goed voor je vader, kijk alleen wel uit voor de paparazzi liefje" zei ze zoetjes en ik keek haar verward aan, "Papparazzi?" zei ik en ik keek van mijn vader naar Caroline, "eh, ja schat, ze ehm is beroemd in Amerika, dit is Caroline Flack, de beroemde presentatrice van X-Factor" zei mijn vader stotterend, ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan "dus, Meneer date nu ook al met beroemdheden, waar gaat het heen met de wereld" zei ik en ik sloeg overdreven dramatisch mijn armen in de lucht. ze begonnen me allebei tegelijkertijd hard uit te lachen en ik besloot dat ik die Caroline wel mog.
"en nu SHOETSSHshhat, mijn kamer uit! ik kan mezelf wel aankleden ik zal heus niet nog eens vallen!" zei ik en ik duwde mijn vader richting de deur en duwde die voor zijn neus dicht.
"PAK JE KOFFER, WE VERTREKKEN VANNAVOND!" hoorde ik mijn vader nog roepen en ik schoot direct in de stress, nou ja, eerst Nikki maar bellen.
Me: Hey, Nickk, ik heb slecht nieuws
Nikki: (overdreven bezorgd) wat dan !!! vertel het me , is er iemand dood!!.
ik keek met een zuur gezicht naar mijn telefoon, ik HAATTE het als ze die grap maakte, er kwamen dan allemaal herinneringen boven, maar ik had het haar nooit verteld, ik was te laf...
Me: nehee!, ik ga met mijn vader op zakenreis en ik vertrek vannavond
Nikki: Dat kan je niet maken!
Me: waarom niet?
Nikki: dan laat je me dus gewoon in de steek!
Me: helemaal niet, we bellen elke dag! en het is maar voor een maandje!
Nikki: nou fijne vriendin ben jij! weetje wat!, ik hoor het wel als je terug bent DOEI
en ze hing de telefoon op, "Nou ja zeg, wat had die nou weer dan!" dacht ik terwijl ik naar mijn inloopkast liep, "OHH, SH*T DIT GAAT NOOOIT In mijn koffer passe!!" riep ik uit en ik hoorde de woonkamer lachen.
ik besloot me eerst maar rustig aan te [url=http://http://www.polyvore.com/cgi/set?id=66037700&.locale=nl]kleden[/url]
toen liep ik naar de zolder, nadat ik smokey eyes had gemaakt in mijn badkamer en met mn lelijkste kleur lippenstift "i Love You" had geschreven, liep ik naar de zolder om mijn koffers te pakken.
"PAAAAAAAAAAP" schreeuwde ik naar beneden "HOEVEEEEELE KOFFERS MAG IK MEEEEEE"
"DRIE" Hoorde ik en ik zuchte opgelucht "YEAHHHHSSS, DAT MOET LUKKEN" scheeuwde ik terug en ik hoorde ze weer lachen.
ik pakte mijn mooie grijze koffer met een printje met de eifeltoren en al die sh*t en bracht ze een voor een naar mijn kamer.
zuchtend opende ik mijn kast, "dit kan nog moeilijk worden" mompelde ik tegen mezelf en ik begon spullen in mijn grootste koffer te mikken. op naar Amerika!..
ik schrijf niet zo heel snel want ik heb ook gewoon school, dus neem gerust een abbo en dan zie je er vanzelf een hoofdstukje verschijnen!!
Loveszz
Er zijn nog geen reacties.