Foto bij 08.

Never Thought It Hurts So bad, Gettin Over You

Niall POV

Wat was ik blij dat ik Liam had gevonden. Hij leek wel erg verward. Maar dat snap ik wel als je je beste vriend hebt gekust. ik hoop dat het Oke is tussen ons. Liam was naar huis gegaan en ik liep samen met Amy naar huis. We hebben nog ff gepraat en gewandeld. Maar Amy kreeg een raar SMSje. Ze keek helemaal van slag en barstte in tranen uit. Ik zei dat ze heel even moest gaan zitten en het rustig moest uitleggen wat er was gebeurd. Het bleek dar haar vriendje het had uitgemaakt per SMS. Dat zou ik Liam nooit aandoen. Nouja, niet dat ik iets met Liam heb ofzo, ik bedoel nog niet. Maar daar gaat het ff nu niet om. "ik vind het echt rot voor je Amy". "hij heeft vast een ander" . "Nee zo moet je niet denken, je bent mooi en slim". "vind je dat echt?". Ik werd rood en kon niet beseffen wat ik net zei. Niet dat ik op haar ben want mijn hart is bestemd voor Liam natuurlijk. "ehm..". "Je hoeft niks te zeggen, ik ben allang blij dat je er zo over denkt". "Ik breng je wel naar huis". Toen we eindelijk er waren werd Amy rood. "Waar is me sleutel nou? Ik denk dat ik em ben vergeten en nu kom ik niet binnen". "Kan je je ouders niet bellen?". "Nee, ze werken en ze komen pas rond 12uur in de avond thuis. Nu sta ik buiten en mijn mobiel is leeg. Kan het nog erger worden". "Als je wil kan je bij mij slapen?". "Zou dat echt mogen?". "Ehm ja natuurlijk. Mijn ouders zijn er toch niet dus waarom niet". Amy was zo blij dat ze me wel dood kon knuffelen. "Maar ik heb geen kleren bij want die liggen binnen?". "dan leen je maar een lang T-shirt van mij". "Your the Best!". Toen we bij ons thuis waren hebben we nog wat gegeten natuurlijk want ik sterf van de honger. en hebben we een filmpje gepakt. Vreemd genoeg had ze zin in een enge film te kijken. Ik snap natuurlijk niet waarom, maar ze was de gast dus heb ik een enge film opgezet. Het gaat over een meisje en elke x als je in de spiegel kijkt komt er een enge man tevoorschijn en haalt een mes door je keel heen. Het was knap griezelig. We waren nog niet op de helft van de film en Amy lag al van angst tegen me aan. Ik was zelf ook niet de dapperste maar dat liet ik natuurlijk niet merken. De film was gelukkig eindelijk afgelopen want mijn blaas stond op knappen. Ik ging naar de WC en zij ging douchen. Ik kwam de kamer binnen en ging op bed liggen en tv kijken. Amy kwam de badkamer uit en ik zag hoe het water glinsterde op haar huid. Ik zag haar praatte maar hoorde het ff niet. "Wat zei je?". "Ik vroeg of je kleren voor me had". "kleren natuurlijk". ik gooide een Shirt naar haar toe en niet 1 of ander maar zelfs mijn Shirt stond haar goed. Ik wist niet wat ik zei. ik vind Liam leuk niet Amy. Maar ik ben nu wel een beetje in de war. Ik zei maar gauw dat het laat was en dat we maar moesten gaan slapen.

Liam POV

Gelukkig was weer een mooie dag en had ik zin om Niall te zien. Ik ging snel douchen en kleedde me aan. Wat had ik toch weer zin om die glimlach te zien. Ik had echt nooit verwacht dat ik Niall leuk zou vinden. Mijn beste vriend. Het voelde wel een beetje raar maar het waren wel fijne gevoelens. Alleen 1 ding kon ik niet vergeten. Wie was dat meisje waarmee Niall hand in hand stond? Ik praatte het maar snel uit mijn hoofd en sprong op mijn fiets en ging naar Niall. Niall slaapt meestal altijd uit maar dan ben ik het eerste wat die zou zien. Ik heb zoveel zin om hem nu te zien. Toen ik er eindelijk was zag ik Niall die de deur open kwam doen. Hij zag er nog vermoeid uit en hij gaapte erbij. Toen hij de deur open deed was die nogal erg verrast om mij te zien. Wel raar want meestal is hij heel blij om mij te zien. Ik denk dat hij gewoon te laat naar bed is gegaan. Ik vroeg wat die ging doen vandaag en toen hoorde ik een meiden stem. Het was Amy die de hoek om kwam lopen. Wat doet zij nou weer in Niall's huis zo vroeg en in zijn Shirt? Ik voelde me heel misselijk van binnen en mijn eten kwam bijna naar boven. Ik zei snel tegen Niall. "Ooh dus je hebt al plannen voor vandaag. Dan ga ik maar weer. Zie je nog wel". Ik sprong op mijn fiets en voelde me verdrietig en boos. Ik weet niet wat er was. Het leek wel Jaloezie maar dan erger dan toen in het zwembad. Toen ik uiteindelijk thuis was ging ik verward naar boven, naar mijn kamer. Ik probeerde het maar snel te vergeten. Maar het lukte niet echt. Dus ging ik maar rondlopen. Ik ging naar de winkels en daar rondhangen. Ik hoorde een erg bekende stem. En ja, het was Niall en Amy samen die een ijsje aan het eten waren. Dit was nog verwarrender. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ze lachten naar elkaar en het leek echt of ze verliefd waren. Ik moet Niall maar uit mijn hoofd zetten. Het moet gewoon. En er is maar 1 persoon die dat het beste kan doen. Ik pakte mijn telefoon en toetste het nummer in. Peep peep, peep peep. Eindelijk werd er opgepakt. “Hey Danielle, ik ben het, Liam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen