Sorry iedereen dat ik zo land niks geschreven heb, maar ik ben een paar daagjes bij een vriendin gaan logeren, ze heeft het er echt super moeilijk mee dat haar vriendje het uit heeft gemaakt en een uur later verkering had met 'de vijand' van die vriendin, ze zit echt heel erg in een dip! Het waren hele gezellige dagen, maar hebben jullie nog tips om haar een beetje te helpen?
Xx

S ochtends worden Eva en Nienke wakker gemaakt door de wekker. Ze kleden zich snel om, ze eten wat. Dan gaat de deurbel, Rein staat voor de deur. "Komen jullie?" Ze pakken snel hun fietsen en rijden naar de voorkant. Als ze daar zijn zegt: "Goodmorning!" Goodmorning cutie!" Roept Eva. "Hahahaha Eef zo maak je me helemaal wakker, kan jij niet altijd me wekker worden dan hoef ik niet naar die vreselijke muziek te luisteren van one direction!" Zegt Nienke. "Hahahaha niet grappig!" Rein: "He Eef ben je ook een grote fan van one direction?" Huh ja, ook?" "Mijn zus is ook helemaal gek van ze! En ik moet toe geven ze zijn niet slecht!" "Rein serieus, dit had ik echt niet van je verwacht!" Zegt Nienke. Ze stapt op der fiets en gaat fietsen. Rein en Eva gaan er achter fietsen. Ze hebben een heel gesprek. Als ze op school aankomen komt Lotte naar haar toeterend met een envelop in haar handen. "Hier voor jou! Maar pas thuis open maken!" Ze pakt er nog twee en geeft die aan Rein en Nienke en zegt weer: "Pas thuis open maken!" Rein: "Hahahah ja! Ik loop naar mijn vrienden, gaan jullie mee?" Eva: "Uhm ja hoor." Eva en Rein lopen hand in hand richting een groepje jongens. Nienke en Lotte lopen er een beetje lachend achteraan. "Heey Reintje, met zijn vriendinnetje Eva was het toch?" "Hahaha ja!" "Ja ik zit bij Rein in het hockey team. Ik was die jongen die steeds die bal voor Rein te hard sloeg en hij hem steeds moest halen!" "Ooohhhh nu snap ik het, ik dacht al is hij zo slecht in hockeyteam ie niet eens een hockeyballetje kan stoppen!" "Eef, voor straf moet je iets voor me doen!" "Wat dan?" "Kiss me!" Eva geeft een beetje lacherig een kusje aan Rein en zegt: "Niet mijn hockey talent beledigen, terwijl degene die met mij overslaat het hardste kan slaan van mijn team, jij kan sowieso harder slaan dan hij!" "Ahw dankje?" "Nou dat wil ik wel is zien,donderdag voor de training!" "Jammer voor je, maar dan gan ik met mijn team bowlen." "Dan zaterdag bij de wedstrijd!" "Ik vindt het best joh!" Dan gaat de bel. Rein geeft Eva een kusje en Eva, Nienke en Lotte gaan naar hun les. Ze gaan met zijn drieën bij elkaar zitten, en opeens horen ze: "Oke nu is het genoeg, Eva, Nienke en Lotte, ik heb jullie al heel vaak gewaarschuwd en jullie blijven maar door praten, ga je maar melden. Ze lopen naar het einde van de gang, waar het kantoortje is van de coördinator van de onderbouw. Ze kloppen aan. Tot hun grote verbazing als ze naar binnen lopen zien ze Rein met zijn vriend zitten. Coördinator: "Meiden wat komen jullie hier doen?" "We zijn er uitgestuurd bij meneer Bos, hij zei dat we te veel praten, maar we deden bijna niks." Zei Lotte! "Ik vroeg aan Eva en Nienke: waar ligt in godsnaam Sophia waar Eva op antwoorden Bulgarije!" "Nou meiden kom en bij zitten, ik heb wel een probleem, ik heb nog maar 1 stoel. "Nou dan komt Eva op mijn schoot zitten." Roept Rein. Ze loopt naar Rein toe en gaat op zijn schoot zitten. De vriend van Rein, Tijo zegt: hey Nienke, je mag wel bij mij op schoot zitten!" Nienke loopt naar hem toe en gaat op zijn schoot zitten en ze wordt helemaal rood. Dan volgt er een gesprek.

Na het gesprek hebben ze geen straf, ze gaan gewoon naar de volgende les. Als het 6de voorbei is gaan Eva en Nienke buiten op het schoolplein zitten, ze moesten een uur wachten want Rein had het zesde en zevende gym. Lotte komt aan lopen. "Moeten jullie niet naar Rein?" "Ja maar die is aan het gympen dus we moeten ff een uurtje wachten!" "Maar je mag gewoon boven op de tribune gaan zitten hoor, dat vinden de gymdocenten altijd wel leuk!" Nienke: "Uhm kan jij dan niet meegaan en dan misschien met ons mee naar huis gaan, lijkt me gezellig!" " Ja is goed!" Het mag van haar moeder en ze gaan naar de gymzaal. Ze gaan boven op de tribune zitten en dan zien ze Rein aan het zaalhockeyen, hij is knal rood van het rennen. Eva lacht zich kapot, en later liggen Nienke en Lotte ook in een deuk, vooral ook omdat Rein ze niet ziet. Als hij gelach hoort kijkt hij op en zegt: "he mij een beetje bespieden en uitlachen tuurlijk!" Dan moet hij zelf ook lachen!

Reageer (1)

  • heyitsmarije

    Sorry geen tips, ik heb nog nooit een vriendje gehad dus ook nog nooit een ex.
    Maar een tip: tissues, films, kletsen & CHOCOLADE !
    Hahahaha, snel verder ! (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen