Foto bij Omwt MainStreet.

Sorry, Sorry, Sorry !
Ik had het supedruk, dus kon ook niet verder schrijven aan mijn verhaal.
Ik dacht eigenlijk dat het verhaal toch niet gelezen werd, dus verdergaan geen zin had. $;
Maar ik ben terug, ik zal niet dagelijks iets posten maar probeer weel zovaak mogelijk te posten.

<3 x

Jesse, Jesse, Jesse.
Heel de dag spookt het door mijn hoofd.
Argh , rot op Jesse.

"Lieverd! We gaan.'' roept mijn moeder.
MAINSTREET HERE I COME!

''Zo ik ga weer naar huis, bel je me als het afgelopen is dan kom ik je ophalen.'' Zegt mijn moeder.
''Ja ik bel je, kus!'' Zeg ik snel terwijl Mandy en ik al richting de deur lopen.
''Kus veel plezier!'' Roept mijn moeder ons nog na.

Mandy en ik lopen naar binnen, en leveren de bon in, we krijgen een kaartje aan een touwtje met ''Cinekid'' erop.
Wauw Mandy we gaan MainStreet gewoon ontmoeten.
En op de foto! aaaaaaah!

We lopen naar binnen en zien dat het super druk is.
We zijn dus niet de enige die voor MainStreet komen.
"Kom we gaan naar het podium, voordat we niks meer kunnen zien." Zegt Mandy

''OMG OMG, MANDY DAAR IS DE PRESENTATOR!'' Schreeuw ik in haar oor.
Presentator: ''Goeimiddag allemaal hebben jullie er een beetje zin in ?''
De hele zaal gilt en de presentator gaat door met praten.
''MANDY DAAR ZIJN ZE OMG, ZE ZIJN ZO KNAP!'' Gil ik.
De jsf finalisten komen het podium op en er word gegild, wauw niet normaal.
Gelukkig gillen Mandy en ik vrolijk mee.

- Blok 1 is afgelopen -
''Wauw balen dat we niet aan de beurt kwamen voor het singeren.'' Zegt Mandy.
''Ja, als we dalijk niet aan de beurt komen he ):'' Zeg ik teleurgesteld.

- Blok 2 is afgelopen -
"Mam, het is afgelopen. Kom je ons ophalen?'' Zeg ik door de telefoon.
"Ja ik ga nu van huis weg, ben er over een klein uurtje.'' Zegt ze, en ze hangt op.
''Godver, ik wilde zo graag op de foto.'' Zeg ik.
"Tja, het was gewoon onmogelijk.'' Zegt Mandy.

Na een halfuurtje zijn er best veel mensen al vertrokken.
Mandy en ik zitten op het plein op een bankje te wachten tot mijn moeder sms't dat ze der is.
''Hee, is dat niet Rein?!" Zegt Mandy.
Ik kijk op en zie Rein met zijn moeder en zus bij de uitgang staan.
''KOM WE GAAN NAAR HEM TOE.'' Roep ik.
Mandy en ik rennen naar de uitgang en vragen aan Rein of we op de foto mogen.
Als de foto's eenmaal gemaakt zijn lopen zijn moeder en zus weer naar binnen omdat ze wat vergeten waren.

''Vonden jullie het leuk?'' Vraagt Rein.
"Het was echt superleuk! Alleen jammer dat we niet aan de beurt konden komen bij het singeren...'' Zeg ik
"Oh, dat is wel balen.'' Zegt Rein.
Ik hoor mijn telefoon overgaan dus ik zeg zachtjes tegen Mandy dat mijn moeder er is.
''Rein kom je nog even!'' Roept zijn moeder.
''Ik moet gaan.'' Zeg Rein.
''Ja wij ook.'' Zeg ik.
Mandy loopt al richting de auto, en voordat Rein binnen is draait hij zich om en loopt weer terug naar mij.
''Hier.'' Zegt Rein en geeft me een knipoog.
Ik krijg een papiertje in mijn hand gedrukt.
''Dankjewel.." Zeg ik met een vragende toon.
Rein geeft een knipoog en rent naar binnen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen