Foto bij Nine

Ik was vanochtend al vroeg wakker geworden en ondanks dat ik gisteren had overgegeven had ik toch een behoorlijke kater. Het was nu 10 uur 's ochtends en ik zat met een dekentje over mijn benen opgekruld in de grote stoel voor het raam. Terwijl ik in mijn mok hete thee blies keek ik uit het raam, maar zag niet wat er gebeurde omdat ik zo in gedachten verzonken was.
      Ik wist gewoon zeker dat het James was geweest zijn ogen zou ik nooit vergeten, zoals ze me die ene avond aankeken zo vol met woede, ja ze stonden op mijn netvlies geprint. Waarom moest hij nou net verschijnen toen ik het na een lange tijd eindelijk weer eens naar mijn zin had met een jongen. Maar, wat nou als hij er de hele avond al was geweest, wat nou als hij me de hele avond al in de gaten aan het houden was en ik het niet door had gehad. Er liep een siddering over mijn rug en ik nam snel een slok thee om de kou die ik nu voelde buiten te sluiten.
      Mijn aandacht werd getrokken door gilletje dat van boven klonk, ik zette mijn thee op tafel en gooide het dekentje van me af en liep naar boven. Naar Lauren haar kamer waar ik dacht dat het vandaan kwam, maar toen ik haar deur open deed was deze leeg. Ik trok mijn wenkbrauwen op en liep haar kamer weer uit. "Lauren? Where are you!" Riep ik. "I'm in the study!" Gilde ze vanuit de studeer kamer. Ik liep naar haar toe en zag hoe ze in haar pyjama achter haar laptop zat. "Why were you screaming, just now?" Vroeg ik. Ze draaide zich naar me toe en had een enorme grijns op haar gezicht waarna ze zich weer richting het scherm draaide en op en neer begon te hupsen op de stoel. "What are you so happy about, and you know you're grinning like an idiot right." Vertelde ik haar. Ze zei nogsteeds niks maar wees met haar vinger op het scherm, ik keek naar wat ze aan wees. " 2 Free vip tickets and backstage passes for... The Wanted?" Vroeg ik. "Yep, i've ermm.. i've entered a contest en i got a text from them saying i've won!" Riep ze enthosiast, maar toch leek er enige twijveling in haar stem te zijn. Ik besloot het maar te laten rusten.
      "So you wanna come with?" Vroeg Lauren aan me toen we aan het ontbijten was. Ik had net een hap cornflakes in mijn mond en proeste die bijna uit. "Me? At a gig? And going backstage? To go see a band that i don't even know?" Zei ik terwijl ik haar sarcastisch aankeek. "Oh come one Skye, can you just not question everything and just come with me." Zei Lauren bijna streng. Ik keek haar verbaasd aan zag dat ze het echt graag wou dat ik mee ging en besloot haar haar zin maar te geven, anders kreeg ik het de rest van mijn leven te horen. "Alright, i'll go with you if you want me there so bad." Lauren sprong op en vloog me om mijn nek. "Thank you! Then we're going shopping today, because the gig is tomorrow evening!" En met die zin verdween ze uit de keuken en liet mij verbaasd achter. "Why didn't you tell me it was tomorrow already!" Riep ik haar na maar ik kreeg geen antwoord meer.





Er begint nu een beetje vaart in het verhaal te komen!
Let me know what you think loves!
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (4)

  • crazycatlady

    Oké ik voel me echt verschrikkelijk! Ik had beloofd om nog een comment te schrijven bij het vorige hoofdstuk maar ik ben het helemaal vergeten:p....Sorry daarvoor! Ik maak het goed met een knuffel! Dus hier komt hij *Knuffel*(A)
    Love the chapter<3 Daar komt ze James tegen:D of zoals wij hem kennen als Jay(: Ik denk dat het allemaal gewoon een vergissing was althans dat hoop ik want ik zie Jay niet zo gauw een meisje pijn doen. Ja hij kan soms een pestkop zijn en hij heeft ooit eens gezegt dat hij voor valentijnsdag niks voor een meisje zou kopen(Wat ik echt goedkoop vindxD) maar een meisje lichamelijk pijn doen zie ik hem niet zo snel doen. Ik probeer deze reactie zo lang mogelijk te maken om het goed te maken hoor(: Dus ik heb vanmiddag de video gezien en ik moet toegeven dat ik de eerste leuker vind, ik weet niet waarom maar dit was voor mij toch iets waarvan ik zeg nahhh niet echt...Iedereen vind hem blijkbaar geweldig maar ik voel hem niet:P Al moet ik wel zeggen dat ik het echt hilarisch vond dat Nathan achter die auto rende met duizenden meisjes achter hem aan. Dat maakte me zo hard aan het lachen en ik kreeg ook wel wat feels maar ik weet niet ik had er meer van verwacht denk ik:S Naja ik heb vandaag mijn loon gekregen en heb meteen een itunes kaart gekocht en daarna heb ik Itunes festival van the wanted gekocht and i love it<3 ze zijn zo geweldig(: Vorige week was trouwens mumford and sons optreden op veronica te zien en ik was echt aan het fangirlen. Het was twaalf uur s'nachts en ik moest zachtjes zijn maar ik deed het zachtjes. The wanted staat samen met onerepublic echt op #1 favoriete muziek maar mumford and sons maakt een goede tweede(: Ze zijn echt goed! Dus ligt erbij jou ook zoveel sneeuw? Ik ben de afgelopen twee dagen al bijna een miljoen keer gevallen maar toch ben ik gek op sneeuw. Het maakt de wereld zoveel mooier vind ik(: Ik hoop dat het volgende week er nog steeds ligt want ik heb volgende week eindelijk vakantie<3 Ik kan niet wachten(: Nog maar drie dagen:D Bijna twee! OMG Ik zou een moord doen voor vip kaartjes voor the wanted(: En Gold forever is echt mijn favoriete nummer ooit! Echt zo mooi(: Ik ben zo benieuwd naar hun nieuwe album(: en ik heb alvast geld apart gezet voor als ze naar Nederland komen. Dan zie je net dat de kaartverkoop voor payday begint en dat ik dan geen geld heb voor de kaartjes omdat mijn rekening van mijn mobiel weer zo achterlijk hoog is:P Dus ze kunnen maar beter snel komen(: Echt ik kan echt niet wachten tot ze komen...alleen al de gedachte om ze live te zien...wow gewoon! Weet je 14 December 2011 was de eerste keer dat ik een nummer van hun hoorde en nu net een jaar later ben ik helemaal weg van ze en gedraag ik me als een twaalfjarig meisje in plaats van een 21 jarige vrouw xD Mijn ouders denken af en toe echt dat ik weird ben maar ik ben daar juist zo trots op(: MMM wat kan ik nog verder vertellen....Oké als je het itunes album hebt moet je dit doen! Sluit een koptelefoon aan op je laptop en zet het op, sluit je ogen en beeld je in dat je tussen het publiek staat. Jay(in jouw geval;) In dat van mij Max natuurlijk:D) ziet je en glimlacht naar je. Je kijkt om je heen omdat je verwacht dat het voor iemand anders is maar als je weer naar het podium kijkt zie je dat Jay weg is. Verbaasd kijk je naar de plek waar hij net stond. Ineens hoor je het publiek harder gillen. Jay komt door iedereen naar je toe gelopen en kijkt je aan. Je beste vriendin waar je mee naar het optreden was duwt je in de rug zodat je tegen Jay aan botst. Verlegen kijk je hem aan terwijl hij met een warme glimlach naar jou kijkt. zijn gezicht komt steeds dichterbij en dan gebeurd het zachtjes drukt hij zijn lippen op die van jou.
    En zo komen Jay en jij samen:D Oké het orgineel was korter maar ik heb hem net voor jou helemaal bedacht:D

    Zo hopelijk heb ik het een beetje goed gemaakt want ik ben mijn belofte niet na gekomen en ik voel me daar best wel lullig over):

    xxx

    1 decennium geleden
  • Unicorrnn

    Yeaahh!! Omg, moest er mij iemand vrage om mee te gaan ik zou ni twijfele ze.. xD :D

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Leuk! Benieuwd naar meeeeer ;d x

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Whhohohohohohohhohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    I love itt
    <3 Nathaann

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen