Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *14*

On the picture; You&Morgan
<3.

De volgende ochtend ben je voor Hermelien wakker. Je laat haar nog maar effe slapen. Je pakt je kleren en je gaat je douchen. Als je klaar bent loop je al maar naar de leerlingenkamer. Je ziet nog maar éen meisje zitten. Ze ziet er wel aardig uit. ‘Heey.’ Zegt je tegen het meisje. Ohw, Heey.’ Antwoord ze. ‘Ik ben Alisha Cullen.’ Zeg je. ‘Morgan Malfidus.’ Antwoord ze. ‘Malfidus? Van Draco Malfidus?’ vraag je met een verbaasde blik. Ze grinnikt en knikt. ‘Jaa, ik ben zijn nicht.’ Antwoord ze half lachend. ‘Maar je hebt donkerbruin haar en je zit in Griffoendor?’ zeg je nog altijd verbaasd. ‘Jaa, ik weet het. Maar jij bent Alisha Cullen éh?’ vraagt ze geheimzinnig. ‘Euh, juaa, dat ben ik!’ antwoord je. ‘Hmm, Draco heeft het wel eens over je, volgens mij ziet hij je wel zitten.’ Zegt ze met een geheimzinnige smile. ‘Hhaa, laat me niet lache, Draco en verliefd? En dan nog wel een Griffoendor? Dat kan niet.’ Zeg je lachend. ‘Juaa klink raar, maar alles kan!’ zegt ze terwijl ze mee moet lachen. Je praat nog even met Morgan tot Harry, Ron en Hermelien naar beneden komen. Je stelt hen ook aan elkaar voor en ook zei vinden het raar dat ze het nichtje van Draco is. ‘Gaan we naar de grote zaal, ik heb een reuzehonger!’ zegt Ron terwijl zijn buik gromt. Je lacht en knikt. Jullie lopen naar de grote zaal en gaan zitten. Je kijkt naar de tafel voor jullie en ziet Draco zitten. Je moet zeggen dat hij er niet mis uitziet. Nee Alisha! Je mag niet verliefd worden op Draco Malfidus! Je schud het van je af en gaat verder met eten. Na het eten hebben jullie Toverdranken. ‘Sneep.’ Bromt Harry. Je moet zachtjes lachen en jullie lopen naar de kerkers naar het toverdrank lokaal. Niet veel later komen ook de Zwadderaars en Sneep eraan. Jullie lopen het klaslokaal binnen en je gaat zitten naast Morgan. Hermelien naast Marcel en Ron en Harry naast elkaar.


Juaa, 2de deeltje vandaag! Er komt er misschien nog eéntje, anders morgen wel ;D Reacties! :D

Reageer (3)

  • Fennec

    Yeey! eindelijk!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden
  • Toreador

    weer leuk :D
    Sneldoor <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen