You, Alisha Cullen on Hogwarts? *13*
Sorry tis écht lang geleden.!
<3.
Oké, je weet weet dat je er niet meer onderuit kunt. Jullie hadden nog effe met Perkamentus gepraat. Jullie hebben besloten dat jullie het gaan vertellen tegen de andere leerlingen. Het kan nu niet anders. Bij het avondmaal gaat Perkamentus het vertellen. Edward is naar huis terug gegaan en het is tijd voor het avondmaal. Je loopt naar de Grote Zaal, je duwt de grote deur open. Iedereen staart je aan en je hoort de mensen fluisteren. Je loopt met je hoofd gebogen naar je tafel. Je gaat helemaal rechts aan de tafel zitten. Perkamentus staat recht. En gebaard stil te zijn. ‘Ik denk dat iedereen nu al wel gehoord heeft over Alisha Cullen? Ik wil even mededelen, Alisha doet geen mensen kwaad. De is een half-vampier, ze eet geen mensen. Alleén soms een dier, maar meer niet! Ik wil dat jullie haar nog altijd gewoon behandelen zoals eerst! Dat was het, smakelijk iedereen.’ Zo eidingt Perkamentus zijn toespraak. Je eet een paar patatjes en een hamburgertje. Na het eten, wil je de grote zaal uitlopen als Harry, Ron en Hermelien op je afkomen. ‘Alisha! Het kan ons niks schelen dat je vampier bent.’ Zegt Hermelien. ‘We hebben je graag om wie je bent, en niet om wat je bent.’ Voegt Harry er nog aan toe. Je zet een klein glimlachje op en samen lopen jullie naar jullie afdeling. Jullie gaan daar nog effe praten. Ondertussen komen er nog wat Griffoendors zeggen dat het hun ook niets uitmaakt. Na nog een tijd gepraat te hebben gaan Ron en Hermelien slapen. ‘Euh, wanneer gaan we nu afspreken?’ vraagt Harry blozend. Ohjaa, dat was je al vergeten. ‘Morgen na de lessen naar de kassen?’ vraag je? Harry knikt. ‘Ik ga ook maar eens slapen.’ Zeg je.’Slaapwel’ . ‘Slaapwel’ zegt Harry nog. Je loopt naar boven. Doet je pyjama aan en kruipt in je bed. Niet veel later val je al in slaap.
Lalalaa, lang geleden, i know, Sorry! Reactiees? X
Reageer (3)
Jeeej
1 decennium geledenJe betn echt super in schrijven!
verder gaan is super goed
1 decennium geleden
1 decennium geledenJeeh nieuw stukje, eindelijk
NAAIS