Foto bij The drama world of a famous girl -1-

[KIANA POV]:

"Kiana! Maak dat je beneden bent" roept mijn vader naar boven toe. Ik zucht, kan hij nou geen geduld hebben? Blijkbaar niet.
"Kiana, de gasten komen zo" schreeuwt mijn moeder nu hysterisch. Ik haal de stijltang nog een laatste keer door mijn haar en loop dan met veel lawaai de trap af. Mijn vader kijkt me even kwaad aan en gaat dan verder met zijn das te knopen, al lijkt het meer knoeien. Ik zucht en trek zijn handen van de das af en knoop hem netjes. "Hup ga je moeder helpen met de tafel klaar te zetten". "bedankt kiana" mompel ik beledigt tegen mezelf en loop dan door naar de keuken. Ik leg de borden en de vorken, messen en al die andere shit op tafel en ga dan terug naar mijn kamer."Ik ga me aankleden" roep ik nog naar beneden. Eenmaal op mijn kamer zoek ik naar die verdomde jurk die ik hier ergens had neergegooit. als ik het korte jurkje aanheb doe ik de bijpassende pumps nog aan, steek nog snel mijn haar omhoog en loop dan naar beneden. ik plof in de zetel en zet de tv aan, niet dat het veel nut heeft want hij word meteen weer uitgezet door mijn moeder. "Kiana! uit die zetel, daar moeten de gasten gaan zitten." Woede borrelt in me op maar ik hou me in, sta netjes op en strijk met mijn handen de kreuken uit mijn jurkje. Ze glimlacht tevreden en gaat dan verder met haar make-up, wat ik trouwens bijna nooit doe. Ik gebruik enkel een beetje oogpotlood omdat ik zo veel mogelijk naturel wil blijven. De bel gaat en ik leg mijn handen op mijn rug en wacht tot 'de gasten' binnenkomen. mijn vader loopt nerveus door de woonkamer en schenkt me in het voorbijlopen een goedkeurende blik. Ik hoor hem de deur opendoen en dan een aantal jongensstemmen die hem begroeten. Niet veel later komt er een gespierde, eng uitziende man binnen die me onderzoekend aankijkt. mijn moeder staat inmiddels al in de keuken om de eettafel nog snel wat bij te werken. Dan zie ik mijn vader binnenkomen met 4 bekende jongens. En die jongens ken ik maar al te goed, ik kan ze niet uitstaan! Mijn vader werpt me een waarschuwende blik als hij mijn gezicht ziet vertrekken en snel zet ik mijn ingestudeerde glimlach op, geef ze netjes een hand en wijs de zetel aan waar ze mogen gaan zitten. Ik wil net de keuken inlopen als mijn moeder eruit komt met een hulpeloze blik in haar ogen. Ze glimlacht even naar de jongens in de zetel, die beter bekent zijn als Tom, Bill, Georg en Gustav. daarna trekt ze mij mee de keuken in en begint tegen mij te ratelen. Ik werp éen schuine blik op ijn moeder en kik dan in de pan, waar zich een heel erg aangebakken stuk vlees in ligt. ik glimlach geruststellend naar mijn moeder en zeg "ga maar mams, ik zorg wel dat het eten op tafel komt te staan." Ze geeft me een dikke kus op mijn wang en loopt dan de keuken uit. ik zet het fornuis uit en gooi allen weg, neem dan alles opnieuw en begin te bakken. Uiteindelijk na een half uurtje ios het klaar en ik zet het op de eettafel. Ik loop de woonkamer in en kuch even, waardoor mijn vader me geirriteert aabnkijkt. "Ik kom even melden dat het eten klaar is, ik verzoek u vriendelijk mij te volgen." zeg ik met een vekopersglimlach en loop de keuken in, waar alles netjes gepoetst is en de tafel mooi gedekt. Bill, Tom, Georg en Gustav gaan allemaal zitten en ik draai me om, loop de keuken uit en storm de trappen op naar boven. "Dit word nog een lànge dag" zucht ik tegen mezelf en ga op mijn bureau zitten.

Reageer (1)

  • neverdoubt

    Jaaaaw, nice meid <3 Maar, zou je als het kan het letterype wat van kleur kunnen veranderen? Want ik kan het moeilijk lezen. :$ Voor de rest is hij schitterend (ll)

    xxx'<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen