Seven
We waren nu al een tijdje in de club en ik moest toegeven dat ik me goed vermaakte, Lauren had gelijk gehad, dit was 1 van de betere plekken om uit te gaan. Dat ik me zo vermaakte was mede dankzij de drank die rijkelijk vloeide, het liet me alles even vergeten wat er vanmiddag gebeurd was. We stonden op de dansvoer uit ons dak te gaan, toen Lauren zei dat het tijd was om een nieuw drankje te gaan halen. We liepen samen naar de bar en ik liet me op een barkruk ploffen terwijl Lauren de aandacht van de barman probeerde te krijgen. Ik keek eens om me heen en zag dat het echt super druk was, niet alleen met gewone mensen zoals Lauren en ik, maar hier en daar ontdekte ik ook beroemdheden, natuurlijk in zo'n vip lounge gedeelte.
Lauren had 2 drankjes besteld en gaf er 1 aan mij. "What is this?" Vroeg ik toen ik het gifgroene goedje zag. "Dont ask just drink it!" Riep ze over de muziek heen. Ik nam een slokje en voelde de alcohol in mijn keel branden, fijn dat werd dus een kater morgen. Ik liet mijn ogen over de mensen dwalen die stonden te praten of te dansen tot mijn blik een groepje jongens in de gaten kreeg, het waren er een stuk of 7 en ze zagen er goed uit. Ik stoote Lauren aan en wees naar het groepje, ze volgde mijn vinger en kreeg een glimlach op haar gezicht. "They look good don't they?!" Riep ik in haar oor, ze knikte en pakte mijn hand.
Lauren trok me door de mensen menigte heen richting de plek waar we de jongens net hadden zien staan.We gingen zo'n 5 meter bij hun vandaan aan een tafeltje staan en Lauren zwiepte met haar lange zwarte haar en keek in de richting van de jongens. En voor dat ik het goed en wel door had, mede dankzij de alcohol, stonden we lachend met ze te praten. 1 van de jongens droeg een overhemd met de bovenste knoopjes open en mijn oog viel op een tattoo , ik ging naast hem staan en begon met hem te praten. Ik vroeg hem naar zijn tattoo en hij vertelde me dat zijn jeugd niet altijd even makkelijk was geweest, maar dat het hem dat gemaakt tot wie hij nu was. Ook vroeg hij naar mijn tattoos en ik vertelde hem de betekenis bij een paar, blozen vertelde dat hij tattoages echt super sexy vond bij een meisje, dit deed me glimlachen.
Na een tijdje met de jongen, die Hayden bleek te heten, gepraat te hebben keek hij me aan. "Is there something on my face?" Vroeg ik terwijl ik met mijn hand over mijn wang ging. "No, no there's nothing on your face. I was just wondering.. Would you like to dance?" Vroeg hij me. "Ermm.. Yes that would be nice." Antwoorde ik. Hij nam mijn hand en trok me de dansvloer op, Lauren knikte goed keuren toen ze dat zag. Eenmaal aan het dansen voelde ik me helemaal op mijn gemak bij Hayden, hij bleek een best wel goede danser te zijn.
Het dans nummer verdween en maakte plaats voor een rustiger nummer, Hayden krabte achter zijn oor, stak zijn hand uit en keek me vragend aan. Ik liet hem een glimlach zien en pakte zijn hand. Hij kwam voor me staan en samen bewogen we rustig mee op de maat van de muziek, ik keek over zijn schouder en zocht naar Lauren om te zien of ze zich nog vermaakte. Maar wat ik zag gaf me kippenvel, daar aan de andere kant van de zaal keken een paar ogen naar me die nooit weer wou zien. Ik liet Hayden los en hij keek me aan. "Wow, are you okay? You look like you've seen a ghost." Hoorde ik hem zeggen maar ik kon mijn ogen niet los maken van de paar ogen die me enigzinds verward aan keken.
Hij was het, alleen... Leek hij me niet te herkennen.
there you go babes!
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (4)
Ik.Haat.Mijn.Nieuwsgierigheid! Echt dit is toch niet te geloven! Is het nou Jay of niet? Come on! Het is gewoon zo frustrerend! Dus...je zit Jay weer te spammen...HELEMAAL NIET CREEPY!!!! Ach ja ik slaap met posters van Max in mijn bed...JA elke avond leg ik een poster van Max naast me neer en ga dan tegen zijn schouder aan liggen. OMG i love Max so freaking much! Ken je hey arnold! Die Helga heeft een altaar van Arnold en daar zit ook een beeld bij van Arnold en die is gemaakt van gekauwde kauwgom dat gekauwd is door Arnold...Nouuuuuu het zit dus zo...grappig verhaal!...Ik heb zo'n beeld van Max...Alleen niet van kauwgom dat gekauwd is door Max(dat zou mijn droom laten uitkomen) Mijn tumblr staat er vol mee en elke dag neem ik een foto van dat beeld met mij en stuur het naar het adres van the wanted...Ik hou zoooooo veeeeeel van Max! En af en toe slaap ik onder zijn bed...alleen als hij thuis is natuurlijk anders zou het zinloos zijn omdat ik in zijn thee drugs stop waar hij bewusteloos van word en dan heb ik ruwe sex met hem...I am so sorry for what i've written! Really! I mean i have to keep my weird comments up but even for me this is weird! So take it all as a joke! xxx
1 decennium geledenVerder verder snel verder gaan anders zal ik voor je deur gaan staan
1 decennium geledenooooh, snel verdeeuur!!!
1 decennium geledenOehjhhh veatt
1 decennium geleden