Hoofdstuk C
Hier is hij dan, hoofdstuk C. *O* Als ik de letters van het alfabet af was gegaan zouden we hier een stuk sneller zijn geweest.
Dat is rustgevend, verdedigde Angelina. Ik denk dat je dat na wat we straks gaan meemaken meer zult waarderen dan een wild avondje stappen.
Dat is rustgevend, verdedigde Angelina. Ik denk dat je dat na wat we straks gaan meemaken meer zult waarderen dan een wild avondje stappen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Ik denk de vorige reacties alles al verwoord hebben wat ik hier neer zou kunnen zetten, dus ik hou het op een 'Aaawww' en 'Snel verder!'
1 decennium geledenJezus ik las "kuste" en was al "eindelijk!" aan het roepen voor ik doorkreeg dat het zijn gedachten waren.
1 decennium geledenYOU WICKED TEASE, ons zo treiteren, hen zo treiteren.
Luister naar Oliver vanaf nu! Als Oliver zijn gedachten willen zoenen, zijn hart wil zoenen, laat hem hem dan in het vervolg niet tegenkomen.
Een goed ding is dat Oliver wel al in het reine gekomen is met zichzelf en erkent hem te willen zoenen. En verdraaid nog aan toe, Percy wil het ook. Dat heeft hij al in het Percies gezegd(een uiterst complexe taal waarin de ware betekenis van woorden helaas veel te ingewikkeld is)
Jij nu verder schrijven en zodra ze mekaar weer zien doen zoenen, en ja, zelfs geen excuses over Ol die het niet het moment vindt omdat Percy's arme broertje Fred net dood is en de schuld op zichzelf steekt. Percy will need some looooooooove to make him happy again.
Ik zag net als Muldwych als 'kuste' staan voor ik door had dat hij er alleen maar aan dàcht! ;o Maar oké, het perfecte moment komt nog wel, hoop ik (:
1 decennium geledenIk zag daar 'kuste' staan. en ik begon helemaal te flippen en toen toch niet. ik gaf mezelf valse hoop! Maar toch, i loved it!
1 decennium geledenWhoosh dat gaat ineens snel zeg, haha.
1 decennium geledenNa het gevecht moet Oliver zich maar eens lekker in Percy's armen gooien om hem te troosten.