Hoofdstuk XCIII
Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd.
Ik heb nu overigens ook een story met Merlin one-shots en drabbles, mocht iemand daar interesse in hebben: Destiny and chicken. (:
Oliver bleef een beetje verward achter. Hij vroeg zich af of Percy misschien bedoeld kon hebben wat Oliver dacht dat hij bedoeld had, hoe onwaarschijnlijk dat ook leek.
Ik heb nu overigens ook een story met Merlin one-shots en drabbles, mocht iemand daar interesse in hebben: Destiny and chicken. (:
Oliver bleef een beetje verward achter. Hij vroeg zich af of Percy misschien bedoeld kon hebben wat Oliver dacht dat hij bedoeld had, hoe onwaarschijnlijk dat ook leek.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Hahah, Wes en Perce spannen samen om Oliver te versieren, wedden dat die twee een plan aan het smeden zijn om Oliver in Percy zijn armen te drijven(A)
1 decennium geledenaah, Wes, de geniale shipper die de eer van de oranje fruiten verdedigd, wat zouden die mini-appelsienen zonder hem moeten?
Wesley Westenberg de fruitactivist
Ok, Wesley doet verdacht... Ik hoop dat het niets ernstig is en dat hij stiekem al de trouw aan het plannen is
1 decennium geledenDit vind ik best verdacht, misschien is er toch iets met Wesley aan de hand. Hopelijk is het iets positief (: En Oliver houdt niet van dingen die te oranje zijn? Ha, goed afleidingsmanoevre, Olie, stiekem weet ik wel dat je die manderijn niet wilt opeten omdat hij je te veel aan Percy doet denken en je Percy niet wilt opeten, maar hem wilt kussen!
1 decennium geledenwirda:''Eigenlijk zou 'Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood (+ hilarious shipper and best friend Wesley Westenberg)' een titel zijn die beter aansluit op het verhaal, maar het is zo lang en eigenlijk klinkt het ook te raar voor een titel'' hahaaha helemaal mee eens!
1 decennium geledenGod olie is echt niet snugger en al helemaal niet op de vroege ochtend 'ik heb geen levensgrote teddybeer....' x)
1 decennium geleden