Hoofdstuk XCII
Hehehe.
Percy, je moet hem nog wat dingen leren over gastvrijheid.
Vraag me niet het onmogelijke te doen, antwoordde Percy. Wesley barstte in lachen uit en Oliver deed een korte poging te fronsen, maar hij kon zijn grijns niet in bedwang houden.
Percy, je moet hem nog wat dingen leren over gastvrijheid.
Vraag me niet het onmogelijke te doen, antwoordde Percy. Wesley barstte in lachen uit en Oliver deed een korte poging te fronsen, maar hij kon zijn grijns niet in bedwang houden.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
He's yo boyfriend Ollie ^^
1 decennium geledenHahah,
1 decennium geledenPercy is het vriendje natuurlijk... Die hoognodig eens gezoend moet worden(A)
Shit! Ik klikte op het verkeerde knopje en heb mijn reactie verwijderd! Er stond een spelfout in :c
1 decennium geledenOllie toch. Je bent een beetje scheel, buddy. Percy is de liefde van je leven!
Alleen al dat Oliver terloops bedenkt dat hij van Percy houdt is zo lief! En tja, Olie, dat spreekt toch voor zich: als Wesley je beste vriend is, dan is Percy je vriendje, natuurlijk (: Ik ben wel benieuwd wat Percy met Wesleys vreemde gedrag bedoelt, daar moet iets achter zitten!
1 decennium geledenPercy bedoelde eigenlijk dat Ollie maar eens de grote stap moet durven nemen (= Perce kussen) dan zich het hoofd te breken over zulke onbenullige dingen... voilà, dat is nu eens goed gezegd
1 decennium geledenHemel, Square, jij hebt een (verschrikkelijk) talent om ingewikkelde zinnen te maken...