Hoofdstuk XCI
Nog een stukje met Wesley, omdat ik hem eigenlijk zelf ook wel leuk vind. Stiekem is hij gewoon de grootste Perciver shipper ooit. :'D
Ik hoop trouwens dat dit snel genoeg was voor bepaalde mensen. Ik zal geen namen noemen, SPECS.
Kijk toch niet zo bezorgd, ik praatte maar wat onzin, stelde Wesley hem op een sussende toon gerust. Over die babys, tenminste - ik hoop dat jullie al hebben nagedacht over ringen?
Ik hoop trouwens dat dit snel genoeg was voor bepaalde mensen. Ik zal geen namen noemen, SPECS.
Kijk toch niet zo bezorgd, ik praatte maar wat onzin, stelde Wesley hem op een sussende toon gerust. Over die babys, tenminste - ik hoop dat jullie al hebben nagedacht over ringen?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Als Wesley ze nu eens met de koppen tegen elkaar duwt?
1 decennium geledenNee want ik wil dagelijks stukjes!
1 decennium geledenMaar goed dit stukje is goed gekeurd met een voldoende en aangezien er geen kus in voor komt kan ik niet hoger geven.x)
Beloof me dat je ze niet laat kussen. Het is gewoon leuk om de reacties al allemaal te lezen. Maar ze zijn wel echt bijzonder schattig samen.
1 decennium geleden*wacht nog steeds op een kus* Ongeveer 100 hfsten en geen kus
1 decennium geledenAch, dit is ook schattig