In Love With a Celebrity hooftstuk 18
'Ik moet nu echt gaan lieverd ik zie je straks' zegt mama en ze geeft me een kus op mijn voorhoofd en een aai over niall's hoofd. mama is altijd zo grappig als ze laat is. 'Moet er nog iemand een kopje thee?' vraag ik lief. 'nee bedankt jass ik moet ook gaan' zegt bobby hij rent naar de gang en loopt naar buiten hij slaat de deur hard dicht en zwaait nog een keer voor de raam. hij stapt zijn auto in en crost weg. 'Lust u een kopje thee geblondeerde boy?' ik gniffel en schenk mijn eigen thee vast in. 'ja graag schone jonkvrouw' hij lacht en komt naar me toe hij geeft me een knuffel van achteren en een kus op mijn wang. ik schenk voor hem ook een kopje thee in en zet de glazen op de salontafel ik plof op de bank neer en zet de tv aan nog geen 2 seconde later zit niall naast me op de bank. ik leg mijn hoofd op zijn schouder hij slaat een arm om me heen en we kijken samen tv. ik ben een beetje weggedommeld tot ik opeens de deur open hoor gaan mama stormt binnen ze kijkt met open mond naar mij en niall. 'w-wat is dit?' vraagt mijn moeder verbaasd ik kijk haar bang aan en niall springt op. 'uhmm n-niks jasmine was gewoon moe en uhmm ik zat naast haar en ze viel in slaap op uhmm op mijn schouder dus' zegt niall zo zelfverzekerd mogelijk alleen dat zelfverzekerde straalt hij totaal niet uit. hij kijkt zenuwachtig ik gniffel daar is het echt het slechtste moment ooit voor maar niall ziet er zo grappig uit als hij zenuwachtig is. 'en wat is jou verhaal?' mijn moeder kijkt me streng aan, ze vind het nooit leuk om mij zo te zien met jongens want ze heeft slechte ervaringen van mij met mijn ex, jake hij betaste me toen mama net binnen kwam ze was zo boos op hem dat ze hem een klap in zijn gezicht gaf daarna heb ik hem eigenlijk nooit meer gesproken. 'Nou precies wat niall zei eigenlijk´ op een of andere manier klink ik wel zelfverzekerd. ´maar wat kwam u eigenlijk doen?' vraagt niall aan mama om van onderwerp te veranderen. 'ik was mijn usb stick vergeten voor mijn presentatie' zeg mama nogsteeds niet echt vrolijk. 'Kan ik jullie nou echt niet alleen laten?' vraagt mijn moeder teleur gesteld. 'MAM IK BEN 17!' zeg ik verontwaardigt. 'Dat weet ik maar lieverd je kent hem een week en het is je broer!' 'MAM WE HEBBEN NIKS IK VIEL ALLEEN IN SLAAP OP ZIJN SCHOUDER! so what!' mama fronst met haar wenkbrauwen. 'Goed dan, ik ga weer, doei!' mama geeft me niet eens een kus ofzo ze loopt gewoon de deur uit en slaat de deur kei hard dicht. 'Goed gespeeld' zegt niall lachend. 'Jij ook' zeg ik sexy. we kijken uit het raam totdat mama weg is gereden we zwaaien nog een keer en dan zoent niall me op mijn mond zijn tong tast de mijne en hij gat met zijn hand onder mijn shirtje ik trek zijn hand weg en deins achteruit. 'Wat is er? je moeder is weg hoor?' zegt niall verbaasd. 'Ja maar we zouden toch rustig aan doen en uhmm niet te ver gaan?' 'ik uhmm sorry' 'maakt niks uit alleen we kunnen het voorlopig beter alleen op zoenen houden' mijn woorden waren nog niet koud en zijn lippen lagen alweer op de mijnen. ik gniffel en zoen hem terug.
Er zijn nog geen reacties.