In Love With a Celebrity hooftstuk 17
ps als dit hoofdstuk 100 kudo's krijgt en mijn verhaal 25 abo's krijgt verf ik mijn haar rood!
'jass?' ik moet iets zeggen maar wat? ik heb tegen rooz gezegt dat ik niks had met niall en nu zag ze dat niall mijn een kusje gaf! 'uhmm ja?' zeg ik zacht. 'Wie is dat?' 'wie is wie?' vraag ik alsof ik heel dom ben. 'uhh die jongen die jou een kus gaf? daar achter je?' 'o dat o dat is uhmm n-niall' zeg ik zo zacht mogelijk maar rooz heeft haviks oren en verstaat het toch 'uhmm je had toch niks met niall? dat zei je zelf?' 'nee heb ik ook niet maar hij is uhmm m-mijn broer nu dus uhmm daarom gaf hij mij een kus' zeg zenuwachtig. "Wie geeft zijn broer nou een kus op zijn mond? en welke broer noemt zijn zus nou schoonheid?" 'Tjaa uhmm nou dat is zo in ierland daar geef je je zus altijd een kus en uhmm daar behandel je de vrouw met respect dus noem je haar schoonheid' zeg ik twijfelend. 'is dat echt zo in ierland?' rooz is niet altijd even slim en ze is best bijgelovig dus het verbaasd me niks dat ze dit geloofd. 'Jaa dat is echt zo' 'o okay sorry dan maar dat wist ik niet' 'Maakt niks uit maar ik ga doei rooz' 'ja doeii wacht nou even zoë ik ben de laptop al aan het afsluiten' hoor ik rooz nog roepen ik zet de cam snel uit en sla mijn laptop dicht. 'Wat was dat?' hoor ik een iemand zeggen. ik was vergeten dat niall daar nogsteeds stond. 'o sorry dat was rooz' 'maar waarom vertelde je haar al die leugens?' 'leugens? uhmm ik weet niet waar je het over hebt' ik weet eigenlijk heel goed waar hij het over heeft maar ik weet ook niet wat ik anders moet zeggen. 'ja wat je allemaal zei over mij en over ierland?' 'Nou we hebben toch ook geen relatie?' 'we hadden sex? en en we zoenen vrij vaak en jij flirt met mij en ik met jou en en met het zwemmen en ..' niall kijkt mij met grote ogen aan, ik zie zijn ogen vollopen met tranen hij dacht echt dat we iets hadden enz en ik wou wel gewoon mee doen maar ik dacht niet echt dat we een relatie hadden? 'Maar ik speelde alleen een beetje met je? gewoon voor de lol?' zeg ik zacht. 'Je speelde inderdaad met me, met mijn gevoelens ja!' niall rent huilend mijn kamer uit. Het is altijd zo zielig als hij huilt dan ziet hij er zo schattig uit. ik zucht diep wat ik gedaan heb is misschien ook wel verkeerd maar ik weet het anders ook niet ik bedoel we zijn nu een soort van broer en zus dan kun je toch geen relatie met elkaar hebben? welke broer en zus hebben nou een relatie? en wat moet mam dan wel niet vinden en de vader van niall? ik weet het allemaal niet meer. ik loop naar niall's kamer toe. 'hey' zeg ik zacht en kijk naar mijn voeten. 'ga weg!' roept niall. 'maar niall je begrijpt het niet' 'ik begrijp het heel goed!' roept hij en gooit een kussen naar mijn hoofd. ik gniffel geen idee waarom. op dat moment moet niall ook ineens gniffelen. ik loop naar hem toe en veeg zijn tranen weg. 'Niall luister, ik vind je echt leuk maar we kennen elkaar pas hooguit een week en het probleem is dat ik nu je zus ben en' ik heb mijn zin nog niet afgemaakt maar niall legt zijn vinger op mijn mond. 'stil maar, ik begrijp het' zegt hij sexy en drukt zijn lippen zachtjes tegen de mijne. ik zoen hem terug en sla mijn armen om zijn nek. 'betekend dit dat we hier mee door gaan' zeg ik terwijl ik me van niall afduw. 'we kunnen het toch ook geheim doen? ik bedoel mijn vader en jou moeder komen hier toch nooit achter ze zijn bijna altijd weg en als ze thuis zijn zijn ze meestal nog aan het kleffen met elkaar? dus wat kan er nou eenmaal mis gaan?' vraagt niall cute. 'okay dan maar laat het niet te gek worden' gniffel ik en druk een kusje op zijn wang.
Reageer (2)
hihi ik doe mijn best ;p
1 decennium geledenxxx
;0
1 decennium geledensnel veder!
x